בכפר סבא נושמים לרווחה: טופס השחרור של טראורה הגיע

בובקר טראורה
בובקר טראורה | הפועל כפר סבא

לאחר פנייתה של הקבוצה לפיפ"א הקשר הצטרף רשמית, אך לא יהיה בסגל להפועל חיפה וימריא להסדיר את דרכונו באיטליה. ברקמן צפוי לחזור להרכב, גם הקשר ההונגרי ריקרד ורנש. הקפטן עומר פדידה עשוי לזכות למנוחה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בשורות טובות להפועל כפר סבא: לספורט1 נודע אתמול (שלישי) כי טאוטה, קבוצתו האלבנית של הקשר הסנגלי בובקר טראורה, שלחה את טפסי השחרור לקבוצה מהשרון והוא הצטרף רשמית.

בכפר סבא עסקו בשבועות האחרונים בסוגיה סביב השחקן, שאמור מבחינת הצוות המקצועי לעשות את ההבדל העונה, כשאף פנו בימים האחרונים לפיפ"א על מנת שתסדיר את רישומו בקבוצה.

למרות זאת, טראורה לא יהיה בסגל למשחק הבית הערב במסגרת גביע הטוטו נגד הפועל חיפה, מכיוון שהוא ימריא לאיטליה לסדר עניינים בירוקרטיים אחרונים בנוגע לדרכונו (הקשר שיחק במחלקות הנוער בטורינו). בקבוצה מקווים שהוא יסדיר זאת בקרוב ויוכל להצטרף לקראת המשחק ביום שני נגד עירוני קריית שמונה, במחזור הנועל של שלב הבתים.

אופיר חיים. יקבל בחזרה את ברקמן (אריאל שלום)
אופיר חיים. יקבל בחזרה את ברקמן (אריאל שלום)

ללא טראורה, הקבוצה של אופיר חיים תקבל חזרה את הבלם ג'ניה ברקמן, שריצה מול מכבי נתניה עונש הרחקה וצפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של סודיק אטנדה. המאמן לא תרגל את ההרכב הפותח באימון המסכם וביצע החלפות בין השחקנים, אך מסתמן כי אביב סולומון ישמור על מקומו בצד שמאל של ההגנה, שבצד הנגדי יחזור להרכב טום שלח.

בקישור, קווין ריינשטיין צפוי לפתוח לצידו של דן עזריה, כשעומר פדידה צפוי לקבל מנוחה, כשבמקומו יפתח ריקארד ורנש. בנג'מין קוקו יפתח בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, ג'ניה ברקמן, אביב סולומון, דן עזריה, קווין ריינשטיין, ריקארד ורנש, מחמוד יוסף, רוי רונן, בנג'מין קוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי