1:1 בין כפ"ס להפועל חיפה, ורמוט: "תופעת המנודים פוגעת"

גילי ורמוט
גילי ורמוט | מאור אלקסלסי

בוזגלו (22) הבקיע משחק שני ברציפות, אך האורחת ספגה מרגלי רונן (8), תצטרך לנצח את חדרה ולקוות למעידה של ק"ש כדי להעפיל לחצי הגמר. הקשר התייחס לנידוי דילמוני: "אני נגד". טאפוקו התעלף בסיום וטופל

(גודל טקסט)

משחקי גביע הטוטו נמשכים גם הערב (רביעי) ובאצטדיון המושבה, לעיני כ-1,000 צופים, נפרדו הפועל כפר סבא והפועל חיפה ב-1:1 די מהנה, אבל כזה שסיבך את השתיים.

העולה החדשה מהשרון רשמה משחק שלישי ללא ניצחון, עדיין מחפשת את ניצחון הבכורה העונה ולמעשה משחקה הבא יהיה לפרוטוקול בלבד, ואילו האדומים של חיים סילבס זקוקים כעת לניצחון על הפועל חדרה במחזור הסיום ולמעידה של קריית שמונה נגד כפר סבא כדי להיות חלק מחבורת חצי הגמר. רגע של בהלה התרחש בסיום המשחק כאשר הקשר קווין טאפוקו התייבש והתעלף, אולם צוות רפואי הגיע לחדר ההלבשה וטיפל בקשר שגילה התאוששות מהירה.

הפועל חיפה הגיעה למפגש אחרי ניצחון והפסד בשני מחזורי הפתיחה וכבר בדקה השמינית מצאה את עצמה בפיגור, אחרי שבנג'מין קוקו חדר דרך האמצע, ניסה לבעוט ונבלם, אלא שהכדור נחת אצל רוי רונן שללא כיסוי ראוי מצא את עצמו באחד על אחד ובעט לרשת של יסמין בוריץ'. מרגע זה החלו האורחים להשתלט על המשחק וכבר בדקה ה-22 באו על שכרם, כאשר אלמוג בוזגלו כבש משחק שני ברציפות הודות לטעות במרכז ההגנה הירוק, שלמעשה השאיר לו רק לבעוט כדור חזק מקרוב לשערו של יגאל בקר.

הקצב המצוין נמשך גם במחצית השנייה למרות חילופים רבים, בין השאר עלה להופעת בכורה בהפועל חיפה החלוץ אמרי וולשמן, ולהזדמנויות אדירות הגיעו מצד אחד עומר פדידה שחטף כדור, ספק בעזרת היד, ונעצר אצל בוריץ' מתוך הרחבה בדקה ה-71, ומן העבר השני מהראן לאלה שבדקה ה-73 החמיץ באחד על אחד והיה רחוק סנטימטרים משער ראשון כשנתיים לאחר שהושעה. ממש בתוספת הזמן כמעט הגיעה ההכרעה, אבל הרוחב שהעביר המחליף גילי ורמוט הוחמץ ממטרים ספורים על ידי עדן בן בסט, שמעד רגע לפני שהכדור הגיע אליו לרגליים.

מאמן הפועל כפר סבא אופיר חיים אמר בסיום: "אנחנו מאוד רוצים לנצח, אבל אני רוצה לראות מגמת שיפור ברמת המשחק וכך גם יגיעו ניצחונות. אנחנו חייבים להשתפר ומנסים לעשות את זה. בחצי השני שיחקנו יותר טוב וגם הניצחון הראשון עוד יגיע, הכל בסדר. זה נכון שחסרים לנו שחקנים, אבל אני מצפה ליותר מחויבות – כי מי שלא ייתן מאה אחוז, לא ישחק. אסיק את המסקנות".


אופיר חיים. "אסיק את המסקנות" (אריאל שלום)

חיים גם אמר על ההזדמנות שקיבל בקר בשער: "יגאל הוא ילד מחויב, מקצוען שאני מאוד אוהב ומאוד מאמין בו. גם בעונה שעברה היה לו חלק גדול בעלייה. יש לנו שני שוערים טובים ואני מאוד שמח".


המטרות:
"עם עוד 2-3 שחקנים אני מאמין שאפשר להפתיע. יש לנו שני שחקנים שאנחנו רוצים ובקרוב נקבל החלטה גם לגבי הנבחנים".

מנגד, חיים סילבס לא היה מרוצה בסיום ואמר: "המטרה הייתה לנצח. אני לוקח דברים טובים מהמשחק, כי היינו אמיצים וזה גם עלה לנו בכמה מתפרצות, אבל אנחנו משחקים כדורגל התקפי. ספגנו שער מוקדם וזו לא פעם ראשונה שזה קורה לנו, אבל באופן כללי השתלטנו על המשחק, הגענו למצבים והגענו למספיק מצבים כדי לנצח. בימים אחרים הכדורים האלה היו נכנסים והתוצאה הייתה יכולה להיות יותר שמחה".

אם הפועל חיפה צריכה חיזוק: "תמיד צריך חיזוק, אנחנו מאמנים ומתבכיינים תמיד (צוחק). אנחנו מחפשים רכש שיהיה הגיוני תקציבית ותמיד ארצה עוד, אבל גם מה שיש לנו פה מספיק בשביל לייצר תוצאות טובות. אנחנו קבוצה מספיק טובה ונהיה בסדר".

על השחקנים המנודים: "אני מדבר על שחקנים שנמצאים על המגרש".


סילבס. "מאמנים תמיד רוצים עוד רכש" (אודי ציטיאט)

גילי ורמוט שעלה מהספסל ובלט הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מהתיקו, אבל נמשיך הלאה. מה לא עבד? קשה לי להגיד, את זה צריך לשאול את המאמן. אנחנו עוד בשלבי גישושים של העונה ואנחנו מנסים מערכים, החלוץ החדש שיחק היום לראשונה וגם הקשר ישחק במשחק הבא, מקווה שממשחק למשחק נשתפר ונתגבש. אני חושב שהפועל חיפה יכולה להתמודד על הפלייאוף העליון, אבל מקומות 4-10 ריאלים. הליגה תהיה די שוויונית אני מאמין".

על חן דילמוני שהתעלף: "נחתי צהריים וראיתי את הידיעות כשהתעוררתי. הוא שחקן קרוב אליי וזו סיטואציה לא נעימה, מפה אני שולח לו החלמה מהירה וכמובן שאדבר איתו. זו תופעה שאני נגדה וגם אמרתי את זה למי שצריך, זה לא הוגן כלפי השחקנים ולא עושה שירות טוב למועדון. הפועל חיפה זה מועדון שרוצים להגיע אליו וידוע במשפחתיות שלו, זה מוניטין שנבנה וצריך להישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי