בק"ש מבהירים: "אנחנו רוצים לזכות העונה בגביע הטוטו"

מסאי דגו
מסאי דגו | אריאל שלום

דגו יעלה את ההרכב החזק ביותר שלו מול הפועל כפר סבא במטרה לחזור לנצח ולהעפיל לחצי הגמר. רואיז ואבו עביד עשויים לשוב לסגל, בראון ימשיך להיעדר. שביעות רצון מאדני, שרצקי עשוי לרכוש את כרטיסו

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה פתחה נהדר את שלב הבתים של גביע הטוטו אך לאחר שני ניצחונות הגיעה סטירת לחי רצינית עם התבוסה 4:1 להפועל חיפה. למרות הטעם המר, הקבוצה של חיים סילבס עדיין תלויה בעצמה ותוכל להעפיל לחצי הגמר אם תנצח 1:4 את הפועל כפר סבא במשחק מחר (שני). 

המאמן מסאי דגו צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר שלו, עם אותם 11 שניצחו את הפועל חדרה ומכבי נתניה. כמוכן, בקבוצה מצפים לחזרתם של המגן איאד אבו עביד (לא היה בסגל מתחילת העונה) וכן הקשר ג'ון רואיז שנפצע במשחק הראשון – יחזרו לסגל הרחב. סמואל בראון, מנגד, ימשיך להעדר. "אנחנו רוצים לזכות בגביע הטוטו, אך קודם לכן חייבים להעפיל לחצי הגמר", אמרו במועדון.

מעבר לכך, בקבוצה כבר הבהירו כי ברצונם להתחזק בשחקן ישראלי נוסף עד לפתיחת הליגה וכפי שפרסמנו, שחקני מכבי תל אביב, עדן קארצב ומתן חוזז, מועמדים להצטרף. בינתיים בקבוצה יש שביעות רצון מהקשר ג'יימס אדני שהגיע העונה בהשאלה ולא מן הנמנע שאם ימשיך ביכולתו הנוכחית, הבעלים איזי שרצקי ינסה לרכוש את כרטיס השחקן שלו כבר בשבועות הקרובים. "איזי מרגיש שבדומה להאסלביינק ולוי גארסיה, גם אצל אדני יש כישרון שיכול לעזור למועדון להרוויח כסף רב בעתיד", אמר בקריית שמונה.


איאד אבו עביד. צפוי להיכלל בסגל לראשונה העונה (ערן לוף)

הרכב משוער: דז'וגאס ברטקוס, יובל לוין, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, אורי מגבו, שי גולן, עומר לקאו, איסמעיל ריאן, מוחמד שכר, גיימס אדני וקיליאן שרידן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי