גוטמן רוצה לצרף בדחיפות מגן שמאלי, גורפינקל עדיין בתמונה

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | דני מרון

אורי גוטמן מקווה לחזק בהקדם את ההגנה, גם המו"מ עם הקשר גיא חדידה נמשך ועשוי להסתיים לאחר המשחק נגד הפועל חיפה (שני, 20:30). קוגבנייה וזלקה צפויים לשבת ביציע פעם נוספת, יניב מזרחי אמור לפתוח

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

מעודדת ואולי גם מחוזקת מה-1:1 נגד מכבי נתניה בשבוע שעבר, על אף שהייתה זו תוצאה שגרמה לכך שלהפועל חדרה לא נותר שום סיכוי להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו, אורי גוטמן מקווה לרשום ניצחון ראשון כמאמן ראשי של קבוצה בליגת העל כאשר מחר (שני, 20:30) תתארח אצל הפועל חיפה.

נראה כי הצוות המקצועי בראשותו של המאמן הצעיר אינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים בהרכב, כאשר הדילמה הגדולה היא האם לפתוח עם מרכז שדה מעובה או עם שני שחקני התקפה, כאשר יניב מזרחי יקבל את חולצת ההרכב. בנוסף, תצטרך להתקבל ההחלטה מי מהנבחנים – המגן פיליפ מנה והבלם אלון נצר – יירשמו בסגל המשחק. צמד הקשרים דידייה קוגבנייה ומנשה זלקה צפויים לשבת פעם נוספת ביציע.

בגזרת הרכש, במועדון ממשיכים לחשוב על חיזוקים לסגל, כשעמדת המגן השמאלי נמצאת בראש סדר העדיפויות. בחדרה עדיין מקווים כי מכבי חיפה תשחרר בקרוב את המגן יהב גורפינקל, שהיה חלק מסגל הקבוצה בעונה שעברה כמושאל מהירוקים. כאמור, מחר תתמודד הפועל חדרה נגד הפועל חיפה, אך בימים האחרונים שני המועדונים מנהלים שיחות לגבי העברתו של הקשר גיא חדידה לקבוצה מחדרה, שקיוותה כי השיחות יסתיימו במהרה אך הופתעה לשמוע כי יואב כץ וקבוצתו דורשים דמי השאלה על השחקן.

גיא חדידה. בהפועל חדרה הופתעו מדרישתה של הפועל חיפה (דני מרון)
גיא חדידה. בהפועל חדרה הופתעו מדרישתה של הפועל חיפה (דני מרון)

הקשר אלפונסו קוואסי צפוי לנחות בקרוב בישראל, אך בחדרה סקפטיים לגבי החתמתו, בגלל שלקבוצה יש כבר חמישה זרים, וישנו רצון לקבל מענק מהמנהלת על כך שהיא אינה ממלא את כל מכסת הזרים.

הרכב משוער: אוסטין אגידה, אשרף רבאח, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, חגי גולדנברג, שגיב סולומון, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, שגיא דרור, יניב מזרחי ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי