שרידן הכניס מענק אליפות בחוזהו, שביעות רצון בק"ש מדגו

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

החלוץ זוכה למחמאות ובמועדון אף עקצו את הפועל ת"א: "הוא כבר היה סגור שם והם ויתרו ועכשיו אוכלים את הכובע". המאמן זכה למחמאות אחרי העפלה לחצי גמר גביע הטוטו, אופטימיות לגבי השאלתם של חוזז וקארצב

(גודל טקסט)

שמחה גדולה הייתה אתמול (שני) בקריית שמונה לאחר הניצחון הביתי על הפועל כפר סבא ועלייה לשלב חצי הגמר. המאמן מסאי דגו זכה למירב במחמאות בזכות ניהול המשחק ובעיקר על ההכנה הטובה לעונה.

"אומנם עוד לא התחלנו את הליגה אבל רואים את העבודה שלו דגו. הקבוצה נראתה לא טוב במשחקים במחנה האימונים אבל דגו המשיך לעבוד עם הקבוצה" אמרו במועדון.

השחקן המצטיין במשחק היה החלוץ קיליאן שרידן. השחקן האירי כבר היה כמעט סגור בהפועל תל אביב, אבל האחים ניסנוב בחרו להפיל את העסקה על רקע כספי ובעלי קריית שמונה קפץ על המציאה.


קיליאן שרידן היה סגור בהפועל תל אביב, אך האחים ניסנוב הפילו את העסקה (עדי אבישי)

"קיליאן כבר היה סגור בהפועל תל אביב והם ויתרו ועכשיו הם אוכלים את הכובע. הם צריכים לבוא בטענות רק לעצמם, אמר גורם בקריית שמונה". החלוץ האירי הגיע לישראל במטרה להיאבק על כל התארים ואף הכניס סעיף של 50 אלף דולרים כמענק אליפות. עוד היו מרוצים בקריית שמונה מחזרתם של הבלם איאד אבו עביד והקשר ג'ון רואיז מפציעות.

במקביל, בקריית שמונה עדיין רוצים להתחזק ועדיין ממתינים לתשובה ממכבי תל אביב עדן קארצב ומתן חוזז. במועדון מאמינים כי אם הצהובים יודחו מאירופה, צמד השחקנים לקבוצה של דגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי