אוואט: "שינינו גישה, רוצה ליצור קבוצה מנצחת"

משה אוחיון, רוני אוואט
משה אוחיון, רוני אוואט | לירון מולדובן‎

למרות ה-1:4 המרשים על רעננה, במ.ס. אשדוד מבינים כי עדיין מדובר במשחקי הכנה: "שם המשחק הוא ליגת העל, רוצים לשכוח את העונה שעברה". במועדון מרוצים מגוזלן ואזולאי, דה סילבה לא יחתום, שפר יצטרף

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד סיימה את הבית הדרומי בגביע הטוטו במקום השני בזכות ניצחון 1:4 על הפועל רעננה, אשר שלח אותו למשחקי הדירוג 5-6 נגד בני יהודה. בעיר הנמל לא הסתנוורו מהיכולת של הקבוצה וגורם במועדון אמר: "שם המשחק זה בליגת העל והמעבר ממשחקי הכנה לפתיחת העונה מצריכה המשכיות ויכולת גבוהה יותר אם רוצים לשכוח את העונה שעברה. הסגל לא הושלם ויגיעו עוד שניים שלושה שחקנים נוספים".

מסתמן כי שחקן ההגנה רוי שפר בן ה-19 ששיחק אשתקד במכבי יפו קביליו בה אימון רוני אוואט יצטרף בקרוב. בנוסף לכך במועדון מרוצים מההשתלבות החברתית והמקצועית של שלומי אזולאי ושובל גוזלן ומצפים לשובו של רועי גורדנה.

המאמן רוני אוואט אמר: "אשדוד שינתה כיוון וגישה בתחילת האימונים כדי להגיע למקומות הנכונים בליגת העל וברור שמשחקי גביע הטוטו אינם מביאים נקודות לליגה. אשדוד לא תהיה יותר קבוצה נגררת ומובלת שרק כשהיא מקבלת אגרוף לפנים היא מגיבה. יש שינוי של 180 מעלות בגישת השחקנים ובמנטליות, אני רוצה ליצור קבוצה מנצחת".


באשדוד מרוצים מהשתלבותו של שלומי אזולאי (דני מרון)

על שחקניו אמר המאמן: "רועי גורדנה הוא הלב שלנו והוא יחזור בקרוב מהפציעה בכתף. אזולאי וגוזלן מביאים לנו את הניסיון שלהם מליגת העל ובמהלך המשחקים נותנים טיפים לשחקנים הצעירים ומכוונים אותם. בקרוב יחזרו מהפציעות בנוסף לגורדנה סמואל אלאבי, גיל כהן ובנצי מושל והתחרות על חולצת ההרכב תהיה גדולה יותר. בנושא החיזוק מאמינים שההחלטות יהיו נכונות".

בלם נבחרת אוגנדה טימותי אוואני זכה אתמול למחמאות על יכולתו כמו גם לאונרדו אווסו, שכבש שער מרהיב, פיראס אבו עקל, ודין דוד. ההחלטה בנושא הבלם הברזילאי ג'ילברט דה סילבה תתקבל בקרוב ונראה כי הוא לא יוחתם.

"אשדוד שינתה כיוון וגישה בתחילת האימונים כדי להגיע למקומות הנכונים" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי