לראשונה העונה: דני עמוס יפתח בשער של מכבי נתניה

דני עמוס
דני עמוס | אריאל שלום

אלמוג כהן יזכה למנוחה ויתחיל על הספסל נגד מכבי חיפה, יונס מלדה כשיר ועשוי להיות בסגל. בקבוצה מדגישים: "תוצאה כזו או אחרת לא תשפיע על ההמשך". שביעות רצון מהעובדה שהמשחק מול הפועל ת"א ייערך ביום שני

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה תארח מחר (שבת, 20:30) את מכבי חיפה במשחק החזרה הגנרלית לקראת פתיחת ליגת העל בעוד שבוע וחצי. "מבחינתנו, אנחנו לא מסתכלים על משחק כזה או אחר כמבחן סופי לקראת הליגה. האווירה פה טובה ואין הבדל בין תוצאה כזו או אחרת לקראת ההמשך" אמרו בקבוצה.

הבשורה לקראת המשחק מחר היא שלראשונה העונה השוער הבכיר של הקבוצה, דני עמוס, ישוב אל בין הקורות לאחר שהחלים מפציעתו וערך אימונים מלאים, כאשר רז כרמי, שחתם בקבוצה והוכיח יכולת טובה בין הקורות, צפוי לפתוח את המשחק על הספסל. החלוץ יונס מלדה חזר לכשירות לאחר שהתאמן באופן מלא עם הקבוצה השבוע לאחר תקופה ארוכה וייתכן וכבר מחר הוא יחזור לסגל של צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

בינתיים, בנתניה הבהירו בימים האחרונים כי נכון לרגע זה, צירוף שחקן נוסף לא עומד על הפרק ויישקל אם וכאשר רק בעוד שבועיים, לקראת היציאה לפגרת הנבחרות. "יש לנו סגל מספיק עמוק ואנחנו מרוצים ממנו", הבהירו בנתניה. "צריך לזכור שלא מעט שחקנים חוזרים עכשיו לכשירות ויש לא מעט שחקנים שלא שיחקו וחוזרים לכשירות ונוכל להשתמש בהם". כזכור, גם בעונה שעברה, בנתניה החלו במלאכת החיזוק רק בתחילת חודש ספטמבר עם צירופם של גיא מלמד, סתיו פיניש, מוחמד זבידאת ופאטוס בצ'יראי.


מלדה. גם הוא עשוי לשחק נגד מכבי חיפה (דני מרון)

אלמוג כהן חזר לאימונים ביומיים האחרונים, אך בהחלטה משותפת עם הצוות המקצועי, הוחלט שהקפטן יחל את המשחק על הספסל וישתלב בהמשך, כשבכל אופן הקשר הבהיר כי יהיה כשיר למחזור הפתיחה. הדבר נוגע גם לגיא מלמד, שבוודאות לא ישחק מחר, אך בקבוצה שומרים על אופטימיות זהירה לקראת שיתופו במשחק באיצטדיון בלומפילד המחודש. בכלל, בנתניה קיבלו בסיפוק את העובדה שהמשחק צפוי להתקיים ביום שני ולא בשבת, שכן לשחקנים הפצועים יהיו יומיים נוספים להחלמה.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, רומן גולובארט, בורחה הררה, סתיו פיניש, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, יחמיר היקה, רועי קהת, פאטוס בצ'יראיי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי