במכבי ת"א מבהירים: "סומכים על איביץ', המאמן הכי טוב בארץ"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט, קלוז'

האלופה מנסה להתאושש מהמכה שחטפה בליטא, בעקבותיה סיימה את דרכה לעונה זו במפעלים האירופיים, גורם במועדון הדגיש שמעמדו של המאמן לא על הפרק: "הוא יודע מה צריך לעשות". חוזז מסרב לעזוב, אין הצעות על פרץ

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המאוכזבת והחבולה, שבה אתמול (שישי) ארצה מליטא אחרי ההפסד לסודובה וההדחה ממוקדמות הליגה האירופית וכבר מחר (ראשון, 19:00) מצפה לקבוצה משחק חצי גמר גביע הטוטו, בחוץ נגד עירוני קרית שמונה. אחרי שזהות המארחת בחצי הגמר נקבעה בהגרלה, הקבוצה תערוך היום אימון ולאחריו תצא צפונה לקראת ההתמודדות מול שחקניו של איזי שירצקי,

במכבי מנסים עדין לעכל את הכישלון במסגרת האירופית וההדחה המוקדמת כבר בסיבוב השלישי, כאשר חלום שלב הבתים ועמו הכנסה כספית של כ-22 מיליון שקלים התנפץ בהפסד הכפול לליטאים. כעת, ולאחר שהקיץ האחרון התנהל תחת הגבלות הפיירפליי מאופ"א, יצטרך הבעלים מיטש גולדהאר לחשוב על פתרונות כלכליים, כאשר מכירת המנויים שהתנהלה בקצב גבוה ביותר לקראת החזרה לבלומפילד הצליחה למזער את ההפסד הכספי שגרם הקמפיין הכושל.

במועדון הבהירו שוב, באופן חד משמעי, שנושא עזיבתו של המאמן ולדימיר איביץ' כלל לא נמצא על הפרק, למרות שהוא כשל בהבאת הקבוצה לשלב הבתים זו השנה השנייה ברציפות. "יש לנו את המאמן הכי טוב בארץ והוא יודע מה צריך לעשות מכאן והלאה ואנחנו סומכים עליו שכך יהיה", אמר גורם בקבוצה. "נצטרך לשים את ההפסד באירופה מאחורינו ולהסתכל קדימה. יש עוד מטרות להשיג העונה ולשם אנחנו מכוונים", הוסיף גורם נוסף.


איביץ'. אין שום כוונה להיפרד מהמאמן שלקח אליפות בפער של 31 הפרש (אודי ציטיאט)

להדחה מאירופה תהיה כעת השלכה גם בפן המקצועי בכל הנוגע לשחרור שחקנים מהסגל הנוכחי. אם קודם לכן דובר בקריית שלום על סגל רחב לצורך עונה עמוסה בכמה מפעלים, כעת יצטרכו המנכ"ל בן מנספורד והמאמן ולדימיר איביץ' להחליט על שחרורם של מספר שחקנים, גם לקראת חזרתם הצפויה של אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' בשבועות הקרובים אחרי פציעות ארוכות. בין השמות שמוזכרים נמצאים מתן בלטקסה, איילון אלמוג ורוסלן ברסקי, כאשר נכון לעכשיו נראה שמתן חוזז, שמתעקש להישאר ולא לצאת להשאלה נוספת, ימשיך לפחות בינתיים בסגל, גם בשל חוסר הוודאות בנוגע למצבו הבריאותי של עומר אצילי, שעשוי כפי שפורסם, להיעדר תקופה נוספת.

סוגיה נוספת עליה יצטרכו ראשי המועדון לתת את הדעת היא המשך דרכו של הקשר דור פרץ, שמבוקש במספר קבוצות, בעיקר ברוסיה. יש לציין שלמרות הדיווחים, למעט הצעה אחת מלוקומוטיב מוסקבה לפני כחודש, לא התקבלו הצעות רשמיות נוספות על הקשר ובמכבי יצטרכו להחליט האם להמשיך ולהתעקש על תג מחיר שנע סביב 4.5 מיליון יורו, או להסכים ולהתפשר על מחיר נמוך יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי