איינבינדר ו-וארן בתמונת ההרכב. ורד: "מקווה שנהיה בגמר"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

בית"ר סיימה את ההכנות לבאר שבע: אזולאי ערך טיפולים, החלוץ תורגל במקומו. הקשר קיבל את הגופיה באימון. טקס פרידה לקלטינס, יותר מ-3,000 יגיעו לתמוך. לוי שוב שם דגש על סגירות שחקני האגף

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ובמועדון נרשמה התרגשות גדולה, בעיקר בכל הנוגע למפגש המסקרן של דוד קלטינס מול מיכאל אוחנה, ששניהם תורגלו בהרכב ואמורים לפתוח.

גם הערב (שבת), באימון המסכם, גדי קינדה לא נטל חלק ולא יהיה חלק מהסגל, ספק גדול קיים גם לגבי שלומי אזולאי שערך טיפולים. רביעיית ההגנה לא אמורה להשתנות, כשלצד אור זהבי אמור לפתוח אנטואן קונטה. מקס גרצ'קין ושי קוסטנטין ישחקו באגפים, מיכאל אוחנה ועלי מוחמד יפתחו בקישור כשפרדי פולמיין, לוי גרסיה ואנתוני וארן אמורים לפתוח בחלק הקדמי. דן איינבינדר אמור להיות השחקן הנוסף שיפתח במרכז השדה. טל בן חיים ערך אימון בצדי המגרש ולא התאמן. יותר מ-3,000 אוהדים צהובים-שחורים יגיעו למשחק.

רוני לוי ערך אסיפה לפני המשחק, בה שם דגש שוב על הסגירות של שחקני הכנף והנעת הכדור בחלק האחורי. לשחקנים הוא אמר: "באר שבע קבוצה חזקה מאוד ולא משנה באיזה הרכב הם יעלו. חשוב לזכור שהם עברו שני שלבים במסגרת האירופית. עם זאת, לנו יש את השאיפות והמטרות שלנו. עלינו לגלות רצינות ומחויבות כדי להעפיל לשלב הבא". בית"ר תערוך טקס לדוד קלטינס לפני המשחק. הוא יתקבל בחולצה ממוסגרת ופרחים. אתמול אמרו עליו בבית"ר: "הוא עזב כאן בצורה יפה ובית"ר עדיין מאוד יקרה לו, ראוי לעשות לו טקס כזה". שחקנים העידו כי מיכאל אוחנה מתרגש לקראת המשחק.


נרגש לקראת המשחק. מיכאל אוחנה (דני מרון)

עידן ורד, שעבר ניתוח ביום שישי ולא יהיה כמובן בסגל, אמר: "מודה לאוהדים ולכל מי שמתעניין בשלומי בתקופה האחרונה. אני מחזיק אצבעות לקראת המשחק מחר ומקווה לראות את טדי שמח ואותנו בגמר".

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קוסטנטין, אנטואן קונטה, אור זהבי, מקס גרצ'קין; דן איינבינדר, עלי מוחמד, מיכאל אוחנה, לוי גרסיה, פרדי פלומן; אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי