קורצקי: "אני מרוצה, צברנו ביטחון לקראת פתיחת הליגה"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

מאמן רעננה שמח לאחר ה-0:1 על הפועל חיפה שהכניס לקופת המועדון 170 אלף ש"ח. על ידין: "חשוב מאוד למועדון, הדר גם כבלם". עמית כהן שהצטיין: "המלחמה על מקום בהרכב - מבורכת". הקבוצה תחל בהכנות למחזור הפתיחה

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה פתחה את משחקי גביע הטוטו עם ניצחון דרמטי 1:2 על הפועל תל אביב אך למרות זאת נאלצה להסתפק במשחקי הדירוג. אתמול (שבת) גברה הקבוצה 0:1 על הפועל חיפה וסיימה במקום ה-11, מה שמכניס לקופת המועדון 170 אלף שקל. בקבוצה יחלו היום בהכנות למשחק פתיחת הליגה נגד מכבי חיפה ביום שבת, כשהפצועים כרם ארשיד, ירדן כהן ובן סביר לא צפויים לשחק. סגל השחקנים של הקבוצה סגור ונראה שלא יצורף זר שישי. בצוות המקצועי רוצים להחזיר את החלוץ הקולומביאני קרלוס ריבאס לכושר טוב כדי שיפתח בהרכב.

המאמן מנחם קורצקי אמר לאחר הניצחון: "המשחקים בגביע הטוטו הסתיימו ועמדנו במשימה. עצרנו את ספיגת השערים וזה מעניק לנו ביטחון לקראת פתיחת הליגה. אנחנו לא חושבים על המקום בו נסיים את העונה אלא רוצים להשיג נקודות כמה שיותר מוקדם. עם חזרת הפצועים נהיה קבוצה טובה, חזקה וממושמעת".

על אביחי ידין ששיחק כבלם: "הוא שיחק כבלם שלישי במקומו של דויד מתיאוס. הוא שחקן חשוב מאוד לקבוצה בזכות האופי שלו. כבר השתמשתי בו כבלם בעונה שעברה. גם העונה הוא יתרום לנו המון. אנחנו רוצים לשמור עליו שיימנע מפציעות".


אביחי ידין. מצוין גם כבלם (עדי אבישי)

אחד המצטיינים בקבוצה היה המגן עמית כהן שאמר: "מן הסתם המטרה שלנו היא להישאר בליגה. אנחנו רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין ולצבור נקודות שיאפשרו לנו להתרחק מתחתית ואולי לכוון גבוה יותר בטבלה". על התחרות על המקום בהרכב אמר: "יש לרעננה ארבעה מגנים טובים. חוץ ממני, ירדן כהן, עדי נמני ומאור ג'ראסי. כולנו יצרנו מלחמה על המקום בהרכב וזה דבר טוב ומבורך, בדיוק כמו בעונה שעברה כשהייתי מושאל בהפועל חדרה. אקח כל הזדמנות שתהיה לי בשתי ידיים. אני שמח ששיחקתי טוב נגד הפועל חיפה ושזכיתי לפידבקים חיוביים מהאמנים מנחם קורצקי וגל כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי