גוזלן ימשיך בחוד ההתקפה, באשדוד יכריעו בקרוב לגבי זגורי

שובל גוזלן
שובל גוזלן | לירון מולדובן‎

הקבוצה מעיר הנמל, שטרם הפסידה במפעל, תפגוש מחר את בני יהודה בקרב על מקומות 5-6. מלך שערי המפעל עם חמישה כיבושים יהיה ב-11, יחזקאל בספק. בימים הקרובים יתבהר עתידו של הקשר שמתאמן עם הקבוצה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד תפגוש מחר (שני) את בני יהודה במשחקי הדירוג בגביע הטוטו (מקומות 5-6), כשניצחון יעניק לה בונוס כספי בגובה 350 אלף ש"ח (אם תפסיד, גובה המענק יהיה 300 אלף ש"ח).  הקבוצה מהנמל טרם הפסידה העונה במפעל. במועדון רוצים להמשיך את המומנטום מהניצחון 1:4 על הפועל רעננה.

גורם במועדון אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להמשיך את היכולת מהמשחק נגד הפועל רעננה ולהגיע מוכנים למחזור פתיחת העונה בעוד שבוע. המשחק הזה יכול לעזור לנו בביטחון וחיבור מקצועי".

הקבוצה תחסר את הקפטן הפצוע רועי גורדנה כשהחלוץ שגיב יחזקאל יעבור מבחן כשירות לקראת האימון המסכם. שלומי אזולאי שהצטיין במשחק האחרון ימשיך ב-11 של רוני אוואט ומשה אוחיון כמו גם שובל גוזלן, מלך שערי המפעל עם חמישה כיבושים. בקבוצה ממשיך להתאמן ולהיבחן הקשר ישראל זגורי, כפי שפורסם כאן לראשונה וההחלטה האם להחתימו תתקבל במהלך הימים הקרובים.


שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. טרם הפסידו במפעל (דני מרון)

ההרכב המשוער: רועי משפתי, בנצי מושל, ניר ברדע, טימותי אוואני, מונטרי קמאהני, לאונרדו אווסו פארס, אבו עקל,  יעקב בריהון (שגיב יחזקאל), שלומי אזולאי, דין דוד, שובל גוזלן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי