אוסקר גלוך נותר מחוץ לסגל במשחק האליפות של זלצבורג

play
אוסקר גלוך | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5 10:24

הקשר נפגע מול לאסק ולא שותף ב-1:2 הדרמטי על שטורם גראץ בקרב בין הראשונה לשנייה, בסיומו הישראלי הוכתר כאלוף לראשונה בקריירה

(גודל טקסט)

אוסקר גלוך לא נכלל בסגל רד בול זלצבורג, שהערב (ראשון) הבטיחה את האליפות ה-17 בתולדותיה והעשירית ברציפות. זלצבורג אירחה את שטורם גראץ לקרב בין הראשונה לשנייה וכבר נקלעה לפיגור מוקדם ומפתיע, אך בזכות מהפך דרמטי שהושג בדקה ה-89 הבטחה את הזכייה באליפות, הראשונה של גלוך בקריירת הבוגרים כמובן.

גלוך, שלא שוחרר על ידי זלצבורג למונדיאליטו ועל כן לא משתתף עם נבחרת ישראל באליפות העולם עד גיל 20 שיצאה לדרך, נפצע בשבוע שעבר בניצחון על לאסק לינק וחזר לאימונים רק לקראת סוף השבוע, לכן לא נכלל בסגל. גם בלעדיו הסתדרה זלצבורג, שבזכות הניצחון הגדילה את יתרונה בפסגה ל-6 נקודות לקראת שני מחזורי סיום העונה, אבל מכיוון שהיא זו שביתרון בכל הנוגע למפגשים בין הקבוצות העונה, הוכתרה רשמית לאלופה הערב.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג בחימום
אוסקר גלוך | GettyImages, Severin Aichbauer

* עטאא ג'אבר כבש את שערו החמישי העונה בניצחון 1:3 של נפטצ'י באקו על קפאז במסגרת המחזור ה-35 של הליגה האזרית. חברו לקבוצה קני סייף לא נכלל בסגל.

* עופרי ארד רשם 90 דקות בהפסד של קייראט הממוקמת חמישית בליגה הקזחית 3:0 לקייסר קיזילורדה.

* דורון ליידנר רשם 90 דקות ב-1:1 של אוסטריה וינה מול אוסטריה קלגנפורט שהשאיר את וינה במקום הרביעי המוביל לקונפרנס ליג בעונה הבאה, מתן בלטקסה לא נכלל בסגל.

* עידו שחר שיחק ארבע דקות בניצחון של אפולון לימסול 2:3 על אפואל ניקוסיה. הקשר עלה מהספסל ביתרון 1:3.

* ביברס נאתכו רשם 90 דקות ב-2:2 של פרטיזן בלגרד מול וייבודינה.