כתב האישום נגד קליימן בוטל: בדיקות ה-DNA חזרו שליליות

play
בוריס קליימן | ערן לוף
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6 07:45

השוער הישראלי שנעצר בחשד לאונס קטינה בזמן ששיחק בוולוס הקפריסאית יצא זכאי במשפט. כמו כן, בדיקת הסמים שלו חזרה נקייה והתיק נסגר

(גודל טקסט)

חודשיים וחצי אחרי שנעצר בקפריסין בחשד לאונס קטינה, היום (שישי) דווח כי כתב האישום שהוגש נגד בוריס קליימן, שוער וולוס לשעבר, בוטל על ידי בית המשפט בעקבות תוצאות בדיקת ה-DNA השליליות של השחקן שהגיעו, על הידיעה פורסם לראשונה בחדשות 13.

קליימן נעצר בזמנו בעקבות תלונה שהוגשה על ידי צעירה מבלגיה בגין אונס, כשבהתחלה גם דווח כי היה עליו חומר מסוג הרואין. השוער הכחיש את החשדות נגדות ולאחר ששוחרר בנתאים מגבילים, חזר להתגורר בוולוס ואף סיכם לשנתיים בפאס יאנינה מהליגה היוונית.

בוריס קליימן
בוריס קליימן | יח"צ – חד פעמי, יוסי ציפקיס

עורך הדין יניב שגב אשר מייצג את קליימן אמר על סיום הפרשה: "כפי שסברתי למן תחילת הפרשה, בוריס חף מכל פשע. כעת, טענתי זו מגובה הן בבדיקות פורנזיות, הן בראיות מצולמות והן בהסכמת המתלוננת לביטול כתב האישום – דבר המדבר בעד עצמו".

בבדיקת ה-DNA של השוער והמתלוננות התוצאות יצאו שליליות, כמו גם בבדיקת החיים. לפי מצלמות האבטחה מן המועדונים בזמנים הרלוונטים לא נמצאו ממצאים או עדויות למגע. חתמה על מסמך לפיו היא מוותרת על כל טענה ומסכימה לביטול כתב האישום – לא הבינה את החקירה, ולאחר שזו תורגמה לה – הבינה כי אינה נכונה.

בוריס קליימן בדיון הארכת מעצר
בוריס קליימן וסנגורו בדיון, הבוקר | אתר רשמי

קליימן בן ה-32 הוזכר כמועמד לבני סכנין, מכבי פתח תקוה והפועל חדרה, אך בסופו של דבר הגיע לסיכום מול א.א.ק אתונה שביטלה את המהלך ברגע האחרון, והוא צפוי לחתום בפאס יאנינה.