משפחתו של ליאור אסולין: "פרסמו שהוא נמצא וזה לא נכון"

חלוץ העבר חגג יום הולדת במסיבה ברעים שהותקפה על ידי מחבלים. אחותו ביקשה סיוע ברשתות החברתיות: "עדיין לא יצר קשר"

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר ליאור אסולין היה במסיבת הטבע בדרום שבה פתחו באש מחבלים שחדרו לישראל מרצועת עזה הבוקר (שבת). מאז נעלמו עקבותיו של אסולין, שהגיע למקום כדי לחגוג את יום הולדתו ה-43 שחל אתמול.

אחותו אורטל אסולין גלייטמן פרסמה פוסטים ברשתות וכתבה: "אחי ליאור היה במסיבה ברעים ואנחנו לא מצליחים ליצור איתו קשר מהבוקר. הוא לא נמצא בסורוקה או בברזילי, בבקשה בבקשה רק מי שיכול לעזור שיצור איתי קשר".

גם בשעות הערב המאוחרות טרם נוצר קשר עם אסולין, בניגוד לשמועות שונות שהתרוצצו ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ. ממשפחתו נמסר: "פרסמו שהוא נמצא וזה לא נכון. ליאור עדיין לא יצר קשר".

אסולין בן ה-43 שיחק שנים ארוכות בליגת העל ובליגה הלאומית והבקיע שערים רבים. הוא החל את דרכו במכבי הרצליה, במדיה כיכב במשך חמש שנים, ולאחר מכן עבר למכבי פתח תקוה, בני סכנין, בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, אפולון לימסול, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן, הפועל ראשון לציון, שתי קדנציות נוספות בהפועל פתח תקוה וגם בהפועל אשקלון ובקבוצות מליגות נמוכות יותר.

כזכור, אשתקד השתחרר אסולין ממאסר שנמשך כשמונה חודשים בכלא מעשיהו, זאת לאחר שזכה לקיצור בעונש המקורי (19 חודשים) בשל עמידתו בסעיפי התנהגות טובה.

בסרטונים שהופצו מהמסיבה תועדו מבלים רבים כשהם נסים על נפשותיהם מהמקום, וכוחות הביטחון הכניסו חלק מהם לבסיס בדרום. בתיעוד נראים מאות בני אדם רצים בשטח מדברי פתוח, ורכב שעובר במקום מציע לסייע ולהסיע חלק מהם. חלק מהמבלים הסתתרו במקומות סמוכים מהחשש שיש מחבלים בקרבת מקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי