פדרו גלבאן מחזק את עם ישראל: "אני יודע שאתם תנצחו במלחמה"

play
פדרו גלבאן | קובי אליהו
פדרו גלבאן במסר לעם ישראל בזמן המלחמה 01:38

כוכב העבר הארגנטינאי ומשפחתו, שנאלצו לעזוב את המדינה אחרי כעשור בעקבות היעדר אשרת עבודה, הביעו את תמיכתם: "זה הזמן שלנו לשלוח לכם אהבה, תהיו חזקים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

פדרו גלבאן הארגנטינאי, מי שהיה הכוכב הגדול של בני יהודה במשך שנים ושיחק בקבוצות בליגת העל ובליגה הלאומית במשך כעשור, נאלץ לעזוב את המדינה ביחד עם משפחתו. הם רצו להישאר לחיות פה ואף קיוו לקבל אזרחות, אבל במקום זאת גורשו מהמדינה בטענה שאין ברשותם אשרת עבודה. כל הניסיונות לסייע מול משטרת ההגירה עלו בתוהו ומשפחת גלבאן בסופו של דבר בחרה לעזוב לפני שתגורש באופן מעשי.

היום (חמישי), יותר מארבע שנים אחרי שחזר עם משפחתו לארגנטינה, ביקש גלבאן להביע את תמיכתו במדינת ישראל במלחמה. "שלום ישראל. זה פדרו גלבאן, מארגנטינה. אני רוצה לאחל שכל המלחמה הזו תסתיים בקרוב. אני ומשפחתי מתעדכנים כל יום במה שקורה ולא מאמינים. אני מקווה שכל האנשים ישובו הביתה בשלום, בריאים ושלמים.

הכדורגלן פדרו גלבאן עם בני משפחתו אחרי קבלת היתר העבודה בישראל
פדרו גלבאן ומשפחתו מחבקים את ישראל בימים קשים אלו | יותם רונן

"תהיי חזקה ישראל, ותזכרו שאתם תמיד בלב שלנו, שלי ושל משפחתי", המשיך גלבאן, "חיינו בישראל המון שנים וקיבלנו המון אהבה, אז זה הזמן שלי, של אשתי ושל ילדיי לשלוח לכם את כל האהבה. אני יודע שאתם תנצחו במלחמה. נשיקות (בעברית), קדימה ישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי