אושר פה אחד: עו"ד גלעד ברגמן מונה לתובע ההתאחדות לכדורגל

play
| יח"צ - חד פעמי, ההתאחדות לכדורגל
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.12 07:14

המלצת ועדת האיתור התקבלה והוא מתחיל קדנציה של ארבע שנים, יחליף את עו"ד ניר רשף: "מקווה שרוח האחדות והפיוס שמלווה את עמנו, תיראה גם במגרשים"

(גודל טקסט)

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה הבוקר (רביעי) פה את אחד את המלצת ועדת האיתור – שופט בדימוס פרופ' עודד מודריק, עו"ד משה אביבי, מנכ"ל ההתאחדות ניב גולדשטיין – למנות את עו"ד גלעד ברגמן לקדנציה של ארבע שנים כתובע ההתאחדות.

עו"ד גלעד ברגמן, תובע ההתאחדות: "אני מודה לוועדת האיתור ולהנהלת ההתאחדות על בחירתם בי ואעשה הכל כדי להצדיק את אמונם ולהיכנס במהרה לנעליו של עו"ד רשף. אני נכנס לתפקיד המאתגר בימים לא פשוטים לעם ישראל, מתוך תקווה ותפילה גדולה שעם החזרה הצפויה של הקהל למגרשים, רוח האחדות והפיוס שמלווה את עמנו, תיראה גם במגרשי הכדורגל ונדע כולנו ימים שקטים וטובים יותר".

עו"ד גלעד ברגמן
| יח"צ – חד פעמי, ההתאחדות לכדורגל

עו"ד ניר רשף, לתובע ההתאחדות היוצא: "אני מסיים תקופה אינטנסיבית, תובענית ומרתקת של למעלה מעשר שנים בתפקיד תובע ההתאחדות לכדורגל. ברצוני להודות לכל האנשים במערכת המשפטית החשובה של ההתאחדות ולאחל הצלחה לתובע החדש. אני מקווה ומאמין שההתאחדות תמשיך לשמור על עצמאות התובע ועצמאות המערכת השיפוטית. בימים קשים אלה העוברים על כולנו, אני מצפה מכל העוסקים והפעילים בענף, לשמור על רוח הספורט וההגינות ולהתמקד בכך".

יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ: "אני מודה לוועדת האיתור על עשייתה הברוכה ומאחל הצלחה לעו"ד גלעד ברגמן בתפקיד התובע. זאת הזדמנות מצוינת להודות לעו"ד ניר רשף על התפקיד שמילא שנים רבות, מתוך מחויבות גדולה והודות לכישוריו המקצועיים והאנושיים הנדירים. עו"ד רשף פעל תמיד בהתאם לצו מצפונו ויושרתו המקצועית והיה נדבך מרכזי במערכת המשפטית המפוארת של ההתאחדות לכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי