ברק בכר, ישראל קטורזה ורותם אבוהב ביקרו חיילים בביה"ח בילינסון

מאמן הכדורגל שחזר ארצה אחרי שסיים את דרכו בכוכב האדום בלגרד, הגיע לבקר לוחמים שנפצעו בשדה הקרב: "זכות גדולה להיות כאן ולשפר להם את מצב הרוח"

(גודל טקסט)

מאמן הכדורגל ברק בכר חזר לישראל בשבוע שעבר, לאחר שסיים את דרכו בכוכב האדום בלגרד. מאז הוא מרבה להתנדב והיום (חמישי) הגיע יחד עם ישראל קטורזה ורותם אבוהב לביקור פצועים בבית החולים בילינסון.

"זכות גדולה להיות כאן לצד ישראל ורותם, לראות את החיילים והצוות הרפואי ששמחים לראות אותנו ולשפר להם את המצב הרוח", אמר בכר, "מעודד מאוד להרים את המורל לחיילים ולכל הצוות הרפואי שעושים עבודת קודש".

ברק בכר, ישראל קטורזה ורותם אבוהב מבקרים חיילים בביה״ח בילינסון
ברק בכר, ישראל קטורזה ורותם אבוהב מבקרים חיילים בביה"ח בילינסון | יח"צ – חד פעמי, דוברות בילינסון

לצד סיפורי החיילים מהקרבות הקשים וההתרגשות הרבה שנרשמה בקרב החיילים, קטורזה שיתף שכל ששת ילדיו נולדו בבילינסון, סגירת המעגל האמיתית הגיעה כשפגש את המיילד של בניו איציק דוד. "רגיל להגיע בבשורות משמחות. זכות גדולה להצחיק את החיילים ולעשות להם טוב על הלב. שנדע ימים טובים יותר במהרה בימינו".

אבוהב הוסיפה: "כבוד גדול בשבילי לעבור בין הפצועים, לחבק אותם ולשמוע את סיפורי הגבורה שלהם. מקווה שנמשיך לתמוך בהם הם זקוקים לזה. מדהים אותי כל פעם מחדש שבאים עוד ועוד פצועים וצריך הרבה כח שיגיע ויחבק אותם אז לא להפסיק לכל חבריי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי