"דוחה": הפוסטים של הכדורגלן החשוד בדריסה ואשתו נגד איל ברקוביץ'

play
אייל ברקוביץ', אשתו של החשוד בדריסה | עיבוד תמונה, צילום: רשת 13, איתי רזיאל
הנוסעים מקללים והנהג מאיץ: תיעוד רגע דריסת המפגינים בת"א 06.04.24 01:38

המאמן מהליגות הנמוכות שחשוד בדריסה בקפלן נהג לפרסם יחד עם בת זוגו פוסטים פוליטיים ברשתות החברתיות. בין היתר קרא "אל תחזירו את ברקוביץ' לטלוויזיה" וקילל את רבקה מיכאלי על רקע הסערה סביבה: "עוד משותקת שעולה לי על העצבים, חתיכת אפס מאופס"

(גודל טקסט)

הכדורגל הישראלי סוער בעקבות הפרסומים אודות שחקן העבר שמשמש כיום כמאמן מוכר בליגות הנמוכות, החשוד בדריסת מפגינים ברחוב קפלן בתל אביב. על פי החשד, כדורגלן העבר, בשנות ה-50 לחייו, נהג ברכב, התעמת עם מפגינים, כשלפתע האיץ עם רכבו ופגע בחמישה אנשים. אישה אחת כבת 50 פונתה לבית חולים, ארבעה נוספים נפצעו קל.

מדובר בכדורגלן ששיחק בליגה הבכירה בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 במדי שלוש קבוצות. מאז שפרש הוא עבד כמאמן בליגות הנמוכות, כולל קבוצות מהמגזר, כשאת אחת מהן הוא מאמן כיום.

בסרטון שפורסם נראית גם אשתו, שבעבר בריאיון עמה הכריזה ש"אני שרה נתניהו של ליגה א'". בעמודי הפייסבוק האישיים של השניים הם מזדהים כתומכים נאמנים של הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו.

בין היתר, עמודי הפייסבוק של השניים כוללים שורה של פוסטים פוליטיים, חלקם נגד כדורגלן עבר אחר, אייל ברקוביץ', שנתפס כסמן שמאלני במפה הפוליטית. "איש דוחה", כתבו השניים על ברקוביץ', ושיתפו פוסט שקרא להחרים ערוצי טלוויזיה שיעסיקו אותו ואת הפרטנרית הקבועה שלו עד לאחרונה, אופירה אסייג. "הבעיה מתחילה כשאתה שונא. הפילוג שהם יוצרים בעם הוא בלתי נסלח", נכתב על אסייג וברקוביץ'.

איל ברקוביץ' לצד הכדורגלן החשוד בדריסת מפגינים ברחוב קפלן בתל אביב
גם הוא חטף. ברקוביץ' לצד אשתו של כדורגלן העבר | צילום מסך, אילוסטרציה

בנוסף, פרסמו השניים פוסטים נגד השחקנית רבקה מיכאלי על רקע הסערה סביבה. כזכור, מיכאלי, חברה בארגון "בצלם", הביעה הזדהות עם הפלסטינים אחרי ה-7 באוקטובר וטענה כי "ההתעמרות הבלתי פוסקת בהם מדאיגה אותי".

"עוד משותקת שעולה על העצבים. רבקה מיכאלי חתיכת אפס מאופס, תארזי תיק ויאללה תתחפפי", כתבו השניים לפני מספר חודשים.

בתיעוד של רגע הדריסה, והרגעים שלפניה, נראים נוסעי הרכב והנהג מקללים את המפגינים שהולכים סביבם ומקשים על המשך נסיעתם. בשלב מסוים, הנהג אף יוצא מרכבו ומקלל חלק מהמפגינים – שוטר שנמצא במקום חוסם אותו ומחזיר אותו למושב הנהג. אז, נראה השוטר מתקדם ומנסה להכווין את הנהג כדי להוציא אותו מאזור ההפגנה. אולם, הנהג מאיץ את רכבו ופוגע בכמה מפגינים שעמדו בדרכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי