מירן בוזגלו הגיבה ל"תמונת העירום המפוברקת שהופצה": "פחדתי שהילדים יקבלו את זה"

גועל נפש: אחת העוקבות שיתפה את אשתו של מאור בוזגלו כי רץ בוואטסאפ סטיקר שלה בעירום. מירן ההמומה מיהרה לספר לילדים שלה: "התכווצתי, זה מזעזע", והיא צפויה להגיש בקרוב תלונה במשטרה

(גודל טקסט)

השבוע נפתח בסערה גדולה ואירוע דוחה. מירן ומאור בוזגלו, שביחד מחזיקים בקהל של למעלה ממיליון עוקבים, סיימו את סוף השבוע נסערים בעקבות הודעה חריגה שקיבלה אשתו של כדורגלן העבר וגרמה להם להגיש תלונה במשטרת ישראל.

הסטורי של מאור בוזגלו | מסך אינסטגרם

"הבת שלי קיבלה בקבוצת הוואטסאפ של השכבה סטיקר שלך עירומה, פוטושופ שעשו כנראה. היה לי חשוב לעדכן כי אולי יש דרך לחסום או לדווח על זה". אשתו של כדורגלן העבר שיתפה את 507 אלף העוקבים שלה שהיא בשוק מהמידע, אך לצד זה מיהרה לשתף את ארבעת ילדיהם כדי שיבינו שזה לא הגוף של אמא שלהם במידה וישלחו להם את הסטיקר. "זה גורם לי לבכות" אמר לאיו, בנם בן ה-6 וחצי. התאומה שלו, שיין, בכתה ולא הצליחה להירגע, תוך כדי שמירן מסבירה לה ש"זו לא אמא" וזה לא הגוף שלה.

ההודעה שקיבלה מירן | מסך אינסטגרם

אחרי שהזוג שמר את השבת ופתח את הטלפונים, הוא החליט להעביר מסר. "כשקיבלתי את הסטיקר התכווצתי כולי, זה נוראי ומזעזע", אמרה מירן. "פחדתי שהילדים יקבלו את זה ממישהו אחר ולכן שיתפתי אותם. אני אישה בוגרת, די חזקה ויכולה להתמודד עם זה. תחשבו על בחורות צעירות שפתאום נחשפות לדבר כזה ועוברות פשוט סרט אימה. כמה צריך לחשוב לפני שעושים שטות כזאת", אמרו מאור ומירן.

שיתפה גם את הילדים | מסך אינסטגרם

לאחר מכן, בוזגלו שיתף את העוקבים שלו בפרסום על מגפת דיפ פייק בבתי ספר, במסגרתה נערים מפיצים תמונות עירום מזויפות של בנות כיתתן. על פי האייטם ששיתף פרשן הכדורגל, נערים בחטיבות ותיכונים משתמשים בבינה מלאכותית כדי לפברק דימויים מיניים של תלמידות, בדיוק כפי שעשו לאשתו. "זה מזעזע וחייב להיפסק! תחשבו שנייה על האישה/נערה, או כל אחד אחר. על הנפש וההתמודדות הלא הגיונית שצריכים לעבור. שימו את עצמכם במקום לפני שעושים דבר כזה, טיפשים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי