צפו בתמונות המדאיגות: שחקני בני סכנין חגגו עם האוהדים בדוחא

בני סכנין חגיגות אוהדים בני סכנין חגיגות אוהדים | מאור אלקסלסי
אוהדי בני סכנין חוגגים בדוחא אוהדי בני סכנין חוגגים בדוחא | מאור אלקסלסי
שחקני ואוהדי בני סכנין חוגגים בדוחא שחקני ואוהדי בני סכנין חוגגים בדוחא | מאור אלקסלסי
אוהדי בני סכנין אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי
שחקני ואוהדי בני סכנין חוגגים. המשטרה חוששת שחקני ואוהדי בני סכנין חוגגים. המשטרה חוששת | מאור אלקסלסי
שחקני ואוהדי בני סכנין חוגגים בדוחא שחקני ואוהדי בני סכנין חוגגים בדוחא | מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין חוגגים שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי
מהראן ראדי מהראן ראדי | מאור אלקסלסי

מחדל: הקבוצה מהמגזר שעשתה צעד משמעותי בדרך לליגת העל בניצחון 0:3 על ראשל"צ, זכתה למפגן תמיכה בניגוד להנחיות על רקע העלייה בתחלואה. זיקוקים הודלקו, אוהדים פרצו לכר הדשא

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת קיוו לא לראות תמונות כאלו. בני סכנין עשתה הערב (חמישי) צעד גדול לעבר ליגת העל עם ניצחון חשוב על הפועל ראשון לציון, אך בסיום המשחק, ובשל השמחה הרבה בעיר, העניינים יצאו לגמרי משליטה באצטדיון דוחא.

כבר במהלך המשחק ניתן היה לראות כמה עשרות מאוהדי הקבוצה בתוך יציעי המגרש, לרבות חבר הכנסת אחמד טיבי, במראות שטרם נראו מאז חזר הכדורגל הישראלי מ"פגרת הקורונה". שאר אוהדי הקבוצה כבר החלו לקראת שריקת הסיום להבעיר זיקוקים ובהמשך הגיע השיא – האוהדים פרצו את אחד מהשערים של האצטדיון ונכנסו למתחם, ואילו השחקנים יצאו לעברם והחלו לחגוג ביחד איתם, תוך כדי שהפרו כל הנחייה של משרד הבריאות.

מנהלת הליגה מיהרה להוציא הודעה רשמית לאחר האירוע: "מנהלת הליגות רואה בחומרה רבה את יציאתם של שחקני הקבוצה לכיוון האוהדים בתום המשחק תוך שהם מסכנים את עצמם ואת האוהדים. פעילות זאת נעשתה חרף ההוראות, האזהרות והקנסות שכבר הושתו על קבוצות מקצועניות אחרות. מנהלת הליגות תפעל מול המועדון בהתאם".

בני סכנין מצידה הבהירה: "יציאת חלק מהשחקנים לכיוון האוהדים איננה עומדת בתקנת משרד הבריאות בנושא ווירוס הקורונה. השחקנים הבינו בשגגה שהקהל אשר שהה בחוץ עומדים להיכנס לתחום כר הדשא, על כן יצאו לכיוון הקהל על מנת להשאיר את החגיגה מחוץ לתחום האצטדיון. ההנהלה הזמינה בדיקות קורונה לכל השחקנים והסגל המקצועי ליום שבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי