נגיעה מליגת העל: 0:3 לבני סכנין על ראשל"צ

בני סכנין
בני סכנין | מאור אלקסלסי

הקבוצה מהמגזר יצאה עם כל הקופה מהקרב הישיר על העלייה. וולשמן כבש כבר בפתיחה, חלאיילה הוסיף וראדי סגר את המשחק. עפולה רשמה ניצחון חשוב על אום אל פאחם במאבקי הירידה

(גודל טקסט)

הישורת האחרונה בעונת 2019/20 בליגה הלאומית המשיכה היום (חמישי) ברחבי המדינה, כאשר שבעה משחקים במסגרת הפלייאוף העליון והתחתון התקיימו הערב, כשבמוקד היה משחק העלייה של בני סכנין, שגברה 0:3 חלק על הפועל ראשון לציון ועשתה צעד כמעט סופי לעבר ליגת העל. עוד לפני שריקת הפתיחה נודע כי משחקה של בני לוד נגד הפועל אשקלון נדחה בשל העובדה כי הקבוצה מהמגזר נחשפה לחולה קורונה מאומת.

פלייאוף עליון

בני סכנין – הפועל ראשון לציון 0:3

כשהיא בעיצומה של תקופה נהדרת, בני סכנין השנייה אירחה בביתה את הפועל ראשל"צ השלישית למשחק על כל הקופה, זאת לאחר שבמחזור הקודם הקבוצה של אלדד שביט עקפה את הכתומים בטבלה ופתחה פער של שתי נקודות. כבר בפתיחת המשחק בדוחא האדומים הצליחו למצוא את הרשת של מתן עמבר, לאחר שאמרי וולשמן כבש מקרוב את אחד השערים החשובים ביותר העונה של סכנין. בדקה ה-68 עוסאמה חלאיילה דאג לסגור את המשחק עבור קבוצתו עם 0:2 קריטי. ואיך אפשר בלי מהארן ראדי? הכוכב הוותיק חתם את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-85 ונתן את האות לחגיגות ולזיקוקים בדוחא.

אלדד שביט
אלדד שביט. הוביל את סכנין חזרה לליגת העל | מאור אלקסלסי

בית"ר ת"א/בת-ים – מכבי פתח תקווה 0:1

על אף שכבר הבטיחה את מקומה בליגת העל בעונה הבאה, מכבי פ"ת של גיא לוזון רצתה להשכיח את שני המשחקים האחרונים שלה, בהם לא ניצחה, אך גם הערב נראה שירידת המתח השפיעה נגד בית"ר ת"א, שמצידה סיימה כבר את העונה שלה. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, הקבוצה המקומית מצאה את שער הניצחון בדקה ה-51, זאת לאחר שער אדיר של בר כהן מבעיטה רחוקה. בדקה ה-69 פ"ת נשארה גם בעשרה שחקנים לאחר שאלי בבייב אמר מילים מיותרות לשופטת מיתר שמש והורחק לאחר שספג שני כרטיסים צהובים. בתוספת הזמן של המשחק גם ארד בר ספג כרטיס אדום והשאיר את פ"ת בתשעה שחקנים.

פלייאוף תחתון

הפועל עפולה – הפועל אום אל פאחם 1:2

לאחר ההודעה על ביטול המשחק של לוד, גם עפולה דרשה לבטל את משחקה הערב מטעמים ספורטיביים, אך לבסוף עלתה לכר הדשא והשלימה את העבודה הקשה. הקבוצה של שלומי דורה, שהציגה במחזור הקודם את המשחק המשוגע ביותר של העונה עם 4:5 דרמטי על אשקלון, השיגה היום ניצחון חשוב מאוד במאבקי התחתית הרותחת. כבר לאחר עשר דקות זה היה זרקו קוראץ' שהעניק לה את היתרון, אך בדקה ה-37 היא ספגה מרגלו של בן צעירי. שער הניצחון במשחק הגיע בדקה ה-71, אז יובל שאוט דייק מהנקודה הלבנה והעניק לעפולה הרבה אוויר לנשימה.

הפועל עכו – הפועל פתח תקווה 1:2

כשהיא קרובה מאוד לקו האדום, הפועל עכו ידעה שהיא חייבת שלוש נקודות כדי לברוח מהתחתית, במיוחד לאחר ההפסד לאום אל פאחם במשחק הקודם. החבורה של אלי כהן עשתה את המוטל עליה בביתה, למרות שהקבוצה מהמלאבס הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות בדקה ה-36, לאחר שער של גל אסולין. בדקה ה-64 זה ווהיב חלאיילה שדאג להשוות ל-1:1, ובדקה ה-78 ערן ביטון כבר השלים את המהפך והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות מאוד.

תוצאות נוספות

הפועל רמת גן – מ.ס. כפר קאסם 0:1

הפועל נוף הגליל – מכבי אחי נצרת 1:1

הפועל קטמון – הפועל רמת השרון 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי