דיווח: אברם גרנט מועמד מוביל לאימון נבחרת פולין

אברם גרנט
אברם גרנט | Phil Cole/Getty Images

ישתף פעולה עם לבנדובסקי? ההתאחדות הודיעה על פיטוריו המפתיעים של יז'י בז'צ'ק והישראלי, שמחזיק בדרכון פולני, עשוי לרשת את מקומו ולהדריך את חלוץ באיירן וחבריו ביורו הקרוב

(גודל טקסט)

שמו של אברם גרנט לא יורד מהכותרות באירופה. לאחר שבימים האחרונים הוזכר שמו כמועמד לשוב לצ'לסי ולהצטרף לצוות של פרנק למפארד, כעת נראה שהישראלי עשוי לחזור בכלל לכדורגל הנבחרות. יז'י בז'צ'ק, שחקן מכבי חיפה לשעבר, פוטר היום (שני) מתפקידו כמאמן נבחרת פולין ועל פי דיווח בתקשורת המקומית, גרנט נמנה בין המועמדים המובילים לרשת את מקומו.

בפולין נכתב כי נשיא ההתאחדות זביגנייב בונייק לא היה מפטר את בז'צ'ק אם לא היה בוחר מחליף מראש. בימים הקרובים אמורה להתברר זהותו של המאמן החדש ובתקשורת הפולנית ציינו כי גרנט נחשב למועמד שנוי במחלוקת, בשל העובדה שלא שימש כמאמן ראשי בשום קבוצה או נבחרת מאז 2017.

פיטוריו של בז'צ'ק הגיעו כהפתעה גדולה ועל פי הדיווח מדובר בהחלטה שבונייק קיבל על דעת עצמו. בעוד כחצי שנה ייפתח טורניר היורו ואם גרנט ימונה, עבורו זו תהיה הזדמנות לאמן בבמה המרכזית של הכדורגל האירופי לראשונה מאז הגעתו לגמר ליגת האלופות עם צ'לסי ב-2008, כאשר בנוסף הישראלי יזכה להדריך כוכב על כמו רוברט לבנדובסקי, שחקן השנה בעולם לשנת 2020. החיבור בין גרנט לפולין הוא אך טבעי, שכן המאמן מחזיק בדרכון פולני ואביו ניצול השואה, מאיר, נולד בפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי