דיווח: גרנט עשוי להצטרף לצוות של למפארד בצ'לסי

לפי "סקיי ספורטס" הבריטי, הבעלים אברמוביץ' משוכנע שניסיונו של הישראלי "לא יסולא בפז". האיש שאימן את הבלוז ב-2007/08 מאמין שהיכולות שלו יבואו לידי ביטוי טוב יותר על כר הדשא ולא מאחורי הקלעים

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

זו עשויה להיות ההפתעה הגדולה ביותר של 2021. הדיווחים בבריטניה לגבי חזרתו של אברם גרנט לצ'לסי מתחזקים. אתמול (שני) דווח כי רומן אברמוביץ', לו יחסים מעולים עם הישראלי, מעוניין להחזירו לתפקיד מקצועי במועדון. הערב (שלישי) דווח ב"סקיי ספורטס" כי גרנט עשוי להיות חלק מהצוות של פרנק למפארד אותו אימן ב-2008, כשצ'לסי הגיעה לגמר ליגת האלופות והפסידה 2:1 למנצ'סטר יונייטד לאחר שג'ון טרי החליק והחמיץ פנדל.

"הבעלים אברמוביץ' שוקל להחזיר את המנג'ר לשעבר כדי שיעבוד יחד עם למפארד", נכתב בדיווח שם נטען כי הבוס מבין שניסיונו הרב של הישראלי יכול לספק תמיכה "שלא תסולא בפז" ללמפארד והשאר. חלומות האליפות של צ'לסי אחרי קיץ נוצץ במיוחד קיבלו מכה קשה לאחרונה כאשר הבלוז נקלעו לרצף תוצאות שליליות וצנחו למקום התשיעי בטבלה.

גרנט עצמו, כך נטען, מאמין שהחוזקות שלו טמונות כמנהל ואחד שקרוב לכר הדשא ולא מאחורי הקלעים, כך שייתכן שחזרתו של המאמן לשעבר בן ה-65 לסטמפורד ברידג' תהיה לטווח הזמן הקצר.

כזכור, לאחרונה גרנט תמך בחניכו לשעבר ואמר: "עלייך להישאר חזק כשדברים לא מסתדרים, כי כאשר מנצחים אז כולם גאונים. עליך לחפש פתרונות ולהראות מהו האופי שלך". גרנט ביקש כמו כן מראשי הבלוז לגלות סבלנות. עוד הזכירו את התחנות השונות של גרנט בקריירה  כשאימן גם בפורט'סמות, ווסטהאם, פרטיזן בלגראד,  הוביל את נבחרת גאנה לגמר גביע אפריקה לאומות ב-2015 (הפסיד לחוף השנהב בפנדלים) וכן כמנהל הקבוצה ההודית נורת'איסט יונייטד.

ביום שישי תפגוש צ'לסי את פולהאם מהתחתית (מדורגת במקום ה-18) במשחק חוץ ותקווה לרשום ניצחון ליגה ראשון מזה שלושה משחקים, כאשר השיגה נקודה בלבד מתוך תשע אפשריות. לאחרונה אף דווח כי תומאס טוכל עשוי להחליף את האנגלי. האם דווקא הצטרפותו של גרנט תציל את למפארד?

גרנט ולמפארד. פרק ב'? | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי