ליאור רפאלוב? זה השחקן שחסר לגילי ורמוט בנבחרת ישראל

גילי ורמוט | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

הקשר שפרש בדצמבר התראיין לרדיו 103FM והצהיר כי רועי גורדנה הוא "אחד האנדרייטדים הגדולים בכדורגל". על כוכב אנטוורפן אמר: "הוא ילד טוב ושקט ואיזו סיבה יש לווילי לא לתת לו לשחק?" וגם: חזרתו לכדורגל

(גודל טקסט)

לפני קרוב לשלושה חודשים גילי ורמוט הודיע על פרישה מכדורגל אחרי קריירה עשירה כאשר לא מצא קבוצה מליגת העל. הקשר, שבינתיים נהנה מהזמן הפנוי ועדיין לא חזר לכדורגל, סיפר מעט על התוכניות שלו והבטיח שבשבועות הקרובים יחזור לענף והתייחס גם לסגל נבחרת ישראל, כשחקן שלבש את מדי הכחול-לבן 28 פעמים וכבש שני שערים (כולל ב-0:3 על בלגיה).

האזינו לריאיון:

ורמוט סיפר תחילה על מעשיו בימים אלה: "אני שומר על כושר, משחק פעם בשבוע בשכונה עם הוותיקים, אני הכי צעיר שם ומככב וכיף לי. אני כרגע בחופשה ומאמין שבקרוב אדע מה הג'וב הבא שלי".

על הסגל של נבחרת ישראל: "אני חושב שתמיד חסר משהו, ככה היה בתקופה שלי כשחקן, המאמן אף פעם לא יכול לרצות את כולם. ליאור רפאלוב ורועי גורדנה מאוד חסרים לי אבל הסגל טוב בגדול. אני חושב שגורדנה אנדרייטד גדול מאוד בכדורגל הישראלי".

רועי גורדנה | אריאל שלום

הוא הרחיב על אי זימונו של רפאלוב: "אני חושב שיש את השחקנים הבעיתיים בחדר ההלבשה והוא ממש לא כזה אלא ילד טוב ושקט. יש כאן שיקול כזה של מאמן להביא שחקן במעמד כזה ולא לתת לו לשחק והמאמן חושב על זה. מצד שני איזו סיבה יש שהוא לא ישחק? כל שחקן תמיד, 99% מהשחקנים רוצים להגיע לנבחרת ובטח כשאתה משחק בחו"ל, ככה אתה מגיע לביקור בארץ ופוגש את המשפחה. אני בטוח שהוא מאוד רוצה ומתנהג יפה ושומר על איפוק ולא מדבר על הנושא. לדעתי בסופו של דבר רוטנשטיינר לא חושב לתת לו מקום מרכזי ולכן מעדיף לוותר עליו מאשר יהיה כשחקן 20 גם מכבודו וגם בצד התקשורת שהייתה עוסקת בו הרבה".

האם החלק ההתקפי עם זהבי, דאבור וסולומון הוא הטוב ביותר שיש ולגבי שינוי מערך: "בתחילת הקמפיין, לפני שנה וחצי בערך השיטה הייתה 5:3:2 כשמנור היה בחוץ ואז ויתרו על קשר מרכזי בשבילו וזו כבר התקדמות בהשוואה להתחלה. אני לא יודע אם להוסיף עוד שחקן יוצר למשל במקום בלם – צריך תמיד את האיזון לא רק הגנה ולא רק התקפה אבל אני בעד שיהיו כמה שיותר מחזיקי כדור בקבוצה. בנבחרת ספרד אפילו בחוד משחק קשר".

מה הוא הולך לעשות: "עוד שבועיים-שלושה אני כבר אהיה חלק מהכדורגל, זה ברור – באימון או בניהול. עשיתי תעודת מאמן לפני כמה שנים כבר, תעודת פרו לא יכולתי כי הייתי שחקן פעיל. אני ארשם לקורס הבא. אני אתרום את חלקי בכדורגל ועוד מעט נסגור סופית את מה שצריך".

ערן זהבי, מואנס דאבור
ערן זהבי, מואנס דאבור | אודי ציטיאט

על האפשרות שיצטרף להפועל פתח תקווה: "זו גם אופציה (לנהל את מחלקת הנוער) יש כל מיני אופציות גם אם לאמן או לנהל. מה אני רוצה? זה תלוי באפשרויות, אני לא שולל שום דבר, חשוב לי לקבל סיפוק ושהעבודה תמלא אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי