גרשון ייפתח בהרכב נגד קייראט, שרי צפוי לשחק בכנף

בוגדן פלאניץ', צ'רון שרי, גיא צרפתי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

האלופה קיימה את האימון המסכם בסמי עופר. הבלם יועדף על פני אורי דהן שהצטרף. מוחמד ישחק באמצע כך שההולנדי יחליף את חזיזה. דין דוד ובן שהר ימתינו להזדמנות מהספסל. כ-22,000 אוהדים רכשו כרטיסים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיימה הערב (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק הראשון נגד קייראט הקזחית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, שבו האלופה תנסה להשיג מקדמה גדולה ככל האפשר לקראת הגומלין בשבוע הבא. לאחר החזרה ממחנה האימונים בהולנד, אתמול התאמנו הירוקים בכפר גלים, כשהמאמן ברק בכר תרגל לראשונה את ההרכב אשר צפוי לפתוח מחר.

20 שחקני שדה ושני שערים זומנו לאימון המסכם של מכבי חיפה שנערך בסמי עופר. בין השאר זומנו גם הבלם הצעיר, רוני לאופר, שצפוי לעבור להפועל עפולה בשבוע הבא ולמעשה נותר בשלב זה בקבוצה לאור פציעתם של ראיין סטריין ועופרי ארד. גם הקשר מוחמד ג'אבר ערך את האימון המסכם עם הירוקים. בכל מקרה השניים לא ישחקו ונראה כי רמי גרשון יפתח במרכז ההגנה ויועדף על חשבונו של אורי דהן שהצטרף.

המאמן התלבט לגבי החלק הקדמי שכן דין דוד הרשים במהלך המחנה בעוד גודסוויי דוניו חזר לאימונים רק אתמול, אולם האחרון הועדף כאשר גם דוד וגם בן שהר ימתינו להזדמנות שלהם מהספסל. צא'רון שרי יפתח כשחקן כנף ביחד עם עומר אצילי.

עוד קודם, מי שלא לקחו חלק בתרגול הטקטי אמש היו חמישה שחקנים שלא בתכניות לעונה הקרובה ולא ייכללו בסגל למפגש עם הקבוצה מקזחסטן: מוחמד עוואד, נהוראי יפרח, מקסים פלקושצ'נקו, טאלב טוואטחה וסתיו נחמני, שהתאמנו בנפרד. "אי אפשר לערוך אימון טקטי עם 35 שחקנים. אחרי המשחק, כולם יחזרו להתאמן עם הקבוצה לפי החלטת הצוות המקצועי", אמר גורם במועדון.

אורי דהן. יתחיל על הספסל? | מכבי חיפה, האתר הרשמי

חוסה רודריגס יהיה כשיר למשחק, בניגוד לראיין סטריין שצפוי להיעדר יחד עם עופרי ארד. "יש לנו סגל נהדר, התיאום בין השחקנים משתפר מאימון לאימון ויש מספר אופציות טובות בכל עמדה. עכשיו זה הזמן להוכיח במשחק עצמו", אמרו במכבי חיפה.

באופן טבעי לאור החזרה למוקדמות ליגת האלופות לראשונה מזה עשור, גם האוהדים מתרגשים לקראת קייראט. כ-22,000 ירוקים הבטיחו את מקומם בסמי עופר, כאשר ההערכה היא שעד המשחק יירכשו עוד 3000 כרטיסים והאצטדיון יהיה כמעט מלא.

עומר אצילי, רמי גרשון, נטע לביא | מאור אלקסלסי
עלי מוחמד | מאור אלקסלסי
ברק בכר | מאור אלקסלסי
בן שהר, שון גולדברג | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ, רמי גרשון, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני,  עלי מוחמד, צ'רון שרי, עומר אצילי וגודסוויי דוניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי