במכבי חיפה מסכמים מחנה מוצלח: "כל מה שהצוות רצה, הוא קיבל"

הירוקים ישובו אחרי שבוע בהולנד, במהלכו הפסידו ללובן והביסו את שרלרואה: "המטרה היא להצליח יותר מאשר בעונה שעברה". דוניו יהיה כשיר לקייראט ביום רביעי במוקדמות ליגת האלופות (החל מ-19:45, ישיר בספורט2)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תנחת היום (ראשון) בישראל לאחר שסיימה שבוע של מחנה האימונים בהולנד, במהלכו ערכה שני משחקי אימון שהסתיימו בהפסד 3:2 ללובן וב-1:6 מוחץ על שרלרואה, שתי יריבות בלגיות שהיוו חזרה גנרלית למשחק הרשמי הראשון של העונה, כבר ביום רביעי בסמי עופר נגד קייראט הקזחית (החל מ-19:45 בשידור ישיר בספורט2).

במכבי חיפה הביעו שביעות רצון מהמחנה ובעיקר מהשילוב של השחקנים החדשים: שוער המשנה איתמר ישראלי, המגן ראיין סטריין, הבלם אורי דהן, הקשר עלי מוחמד וצמד שחקני ההתקפה דין ובן שהר שגם מצאו את הרשת. בקבוצה ציינו כי בניגוד לשנים הקודמות, הרצון של הצוות המקצועי היה לגבש מהר ככל שניתן את הסגל הסופי – בעיקר במטרה להצליח גם בגזרה האירופית.

"המטרה שלנו להצליח יותר מאשר בעונה האחרונה והקבוצה נבנתה על פי התוכנית של הצוות המקצועי" אמרו בקבוצה, "כל מה שהצוות המקצועי רצה ועמד במגבלות התקציביות, הוא קיבל". מי שיעזוב בקרוב הוא החלוץ מוחמד עוואד שזוכה להתעניינות מאיחוד האמירויות מקבוצת אל פוג'ירה וטרם החליט על עתידו. למחמאות במהלך המחנה זכו הצעירים נהוראי יפרח וטימוטי מוזי וההחלטה אם הם יישארו בסגל או יושאלו תתקבל בימים הקרובים.

בקבוצה מקווים כי הקשר חוסה רודריגס יוכל לשוב לאימונים מלאים בישראל לאחר שנפצע בצווארו, אך ההערכה היא שהוא יהיה כשיר ויוכל להיכלל בסגל. גם המגן סטריין ינסה לחזור לאימונים בישראל ובקבוצה מקווים שיוכל לשחק. החלוץ גודסוויי דוניו שהתלונן במהלך המחנה על מתיחה במפשעה, זכה למנוחה ויעמוד לרשותו של בכר במשחק נגד קייראט.

דוניו. זכה למנוחה נגד שרלרואה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי