מרציאנו צחק אחרי העצירה: "שמח שהותרתי רושם של רוצח פנדלים"

אופיר מרציאנו | הטוויטר הרשמי של פיינורד

השוער שרשם את הופעת הבכורה הלא רשמית שלו במדי קבוצתו החדשה פיינורד, הדף בעיטת עונשין במהלך משחק אימון וקצר שבחים על הצלה מרשימה. "אם תגיע הזדמנות, אני חייב לוודא שאהיה מוכן לקחת אותה", אמר

קבוצות: פיינורד
(גודל טקסט)

אופיר מרציאנו ביצע קפיצת מדרגה גדולה כשעבר הקיץ מהיברניאן הסוקטית לפיינורד, מועדון גדול בליגה בכירה כמו הולנד. אמש (רביעי) במהלך משחק אימון של קבוצתו מול ציריך, השוער עצר פנדל בהופעת הבכורה הלא רשמית שלו במדי פיינורד. לאחר שגרם לבעיטת עונשין מ-11 מטר כבר בדקה ה-15, מרציאנו הצליח לתקן את השגיאה כשהתעופף ועצר בצורה נפלאה את הבעיטה ששוגרה לעברו.

בסיום המשחק, הליגיונר הישראלי דיבר על ההופעה שלו וגם התייחס לרגע השיא מבחינתו בהתמודדות. "אני שמח שהותרתי את הרושם שאני רוצח פנדלים, מקווה שאעצור השנה עוד כאלה", התבדח מרציאנו והוסיף: "אני מרוצה מכך ששיחקתי היטב. אנחנו רוצים להשתפר השבוע. הראינו זאת במשחק הזה, ואני שמח שהדברים האלה נכונים גם לגביי".

מרציאנו גם שפך מעט אור על ההתאקלמות שלו בקבוצה. "דואגים לי פה מהיום הראשון שהגעתי. אני מרגיש רצוי כאן, האתגר לשחק עבור מועדון ענק כמו פיינורד הוא נהדר. אני רוצה להוכיח את עצמי בכל יום. אני אהיה שם כשיצטרכו אותי", הצטנע השוער בן ה-31.

לאחר מכן, הוא נשאל לגבי העובדה שכעת הסטטוס שלו השתנה משוער ראשון של קבוצה למעמד של שוער שני. "בשבילי העניין הוא לא להיות שוער ראשון או שני, העניין הוא להשתפר, ומי יודע מה יקרה אחר כך. אם תגיע הזדמנות, אני חייב לוודא שאהיה מוכן לקחת אותה, בעיקר בפן המנטלי. זו המהות של הכדורגל, אם אין לך את הגישה הנכונה ואת היכולות המנטליות, אתה לא תצליח. אתה חייב להקריב כדי להשיג מטרות גדולות".

אופיר מרציאנו במדי פיינורד
אופיר מרציאנו במדי פיינורד | פיינורד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי