רג'וב פנה לפיפ"א: "מתנגדים לקיום המשחק של ברצלונה בירושלים"

ליאו מסי | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

יו"ר ההתאחדות הפלסטינית דורש להתערב ולמנוע את הגעת הקטלונים לישראל למפגש נגד בית"ר: "יש לנו זכות להתנגד למשחק שייערך באדמה כבושה, הסמכות היא שלנו על משחקים באזור"

(גודל טקסט)

ימים ספורים אחרי שההתאחדות הפלסטינית פנתה לברצלונה וביקשה מהקבוצה לבטל את הגעתה לישראל בחודש הבא למשחק ראווה נגד בית"ר ירושלים, מסתבר שהלילה (בין שישי לשבת) נעשתה פנייה רשמית מצד ג'יבריל רג'וב וההתאחדות הפלסטינית גם לפיפ"א, בדרישה לבטל את המשחק.

לקראת המשחק שאמור להיערך ב-4.8, רג'וב לא נרתע מהעובדה שלפני כשלוש שנים הורחק לשנה בעקבות קריאותיו לשרוף חולצות של ליאו מסי בשל החלטת ארגנטינה להגיע לישראל – משחק שכזכור לא נערך בסופו של דבר בשל הלחצים הכבדים על ברצלונה – וכך הוא כתב הפעם בפנייתו לפיפ"א במטרה למנוע את הגעת ברצלונה לישראך: "אין לנו זכות לומר לאף קבוצה מול מי לקיים משחקי ידידות, אבל כן יש לנו זכות להתנגד למשחק שייערך בירושלים הכבושה. להתאחדות הפלסטינית יש סמכות לקבל החלטות באשר למשחקים שנערכים באזור", התריס יו"ר ההתאחדות הפלסטינית.

נזכיר כי השבוע פורסם בספרד על כך שספק אם ליאו מסי יגיע לישראל בשל השתתפותו בקופה אמריקה, אבל בית"ר ירושלים הגיבה לכך רשמית וטענה שהובהר לה על ידי ראשי ברצלונה שמסי יגיע ארצה, אם וכאשר יחתום על הארכת חוזהו. עוד קודם לכן פורסם שברצלונה תגיע ארצה למשחק נגד ויאריאל, אולם בסופו של דבר היא תפגוש את בית"ר ירושלים בזכות הקשרים הקיימים בין משה חוגג לנשיא הקטלונים, ז'ואן לאפורטה.

ג'יבריל רג'וב. ישיג את מבוקשו? | gettyimages
עוד באותו נושא: ברצלונה, ג'יבריל רג'וב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי