מכבי ת"א נחתה במונטנגרו ללא טננבאום וחשפה את מדי החוץ החדשים

מדי החוץ החדשים של מכבי תל אביב
מדי החוץ החדשים של מכבי תל אביב | מכבי תל אביב

הצהובים מעודדים ממצב הפצועים ומתוצאות הסבב השני של בדיקות הקורונה לפני הטיסה לפודגוריצה. השוער מראה סימני התקדמות, אך לא יצא עם הקבוצה למפגש מול סוטייסקה. גלזר וסבוריט בתמונת ההרכב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) בפודגוריצה שבמונטנגרו, לקראת משחק החוץ נגד סוטייסקה המקומית במסגרת סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג (חמישי, החל מ-21:25, שידור ישיר בספורט4). המשחק יתקיים באצטדיון DG ארנה שבפודגוריצה, שבו כ-4,500 מקומות. זהו אינו אצטדיונה הביתי הקבוע של סוטייסקה ובשל הגבלות הקורונה, הכניסה תתאפשר רק לכמה מאות צופים. הצהובים צפויים לנחות במונטנגרו היום בשעות הצהריים, כאשר הערב תתקיים מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק ולאחריה האימון המסכם, באצטדיון בו ייערך המשחק.

בקבוצה נשמעה אמש אנחת רווחה גדולה לאחר שהגיעו תוצאות סבב בדיקות הקורונה השני שנערך, ובו התברר שלמעט הקפטן שרן ייני, שהתגלה כחיובי בסבב הבדיקות הראשון, שאר השחקנים נמצאו שליליים. ייני, שצריך לשהות כעת בבידוד, יחמיץ גם את משחק אלוף האלופים נגד מכבי חיפה ביום ראשון בסמי עופר וכן את הגומלין נגד המונטנגרים בחמישי הבא בבלומפילד.

מבחינה מקצועית, המאמן פטריק ואן לוון יכול להתעודד מכך שאנריק סבוריט, עדן קארצב ודן גלזר, שמחלימים מפציעות, השלימו אתמול אימון מלא נוסף ושלושתם נמצאים חזק בתמונת ההרכב לחמישי. מי שצפוי לפתוח בין הקורות הוא השוער הצעיר דניאל פרץ, כאשר היווני אנדראס יאניוטיס, שנכלל בסגל, ישמש שוער שני.

מתן חוז, טל בן חיים ועידו שחר בשדה התעופה | מכבי תל אביב

השוער הראשון דניאל טננבאום, שסובל ממתיחה בגבו וייעדר מהמשחק, גילה אמש סימני התקדמות ונראה כי חלה הטבה נוספת במצב הפגיעה. טננבאום כבר הגביר את קצב האימונים שלו ואף ערך תרגול קל עם דניס חנטנאר, מאמן השוערים של הקבוצה, אך נותר בארץ ולא יצא עם הקבוצה למונטנגרו.

טננבאום. מראה סימני התקדמות | מאור אלקסלסי

בינתיים, לקראת המשחק, המועדון והמלבישה הרשמית "FILA" השיקו את מדי החוץ לעונת 2021/22. הצהובים החליטו לחזור לעיצוב של פסים רוחביים, כאשר האלמנט המרכזי בחולצה הוא הוספת פסים צהובים בסגנון של מריחת מברשת צבע. מדובר בעיצוב השואב השראה מהחולצה של הקבוצה ב-1984/85, שגם זכתה להוקרה בקולקציית רטרו מיוחדת בעבר, אך עם טוויסט עדכני ודינמי. 

מדי החוץ של מכבי תל אביב
מדי החוץ של מכבי תל אביב | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי