פרויקטור הקורונה: "30 אלף איש בסמי עופר? אדאג שזה לא יקרה"

פרופ' סלמאן זרקא התראיין ב-103FM לגיא פלג ונסים משעל בנוגע להגבלות שייתכן ויוטלו במהלך החגים, אלא שאז נודע לו במפתיע על משחק כדורגל בין מכבי חיפה לנפטצ'י באקו (20:00 בספורט2)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא הופתע הבוקר (חמישי) בשידור בנוגע לקיומו של משחקה של מכבי חיפה הערב באצדיון סמי עופר נגד נפטצ'י באקו במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג (החל מ-19:45 בשידור ישיר בספורט2), מפגש שעתיד להיערך עם קהל של כ-30 אלף איש, חרף העלייה בתחלואה והדיונים על הגבלות עתידיות.

במהלך ריאיון ב-103FM לנסים משעל וגיא פלג, נשאל הפרויקטור בידי האחרון על הגבלות לחגים – אולם לאחר מכן כששמע על קיומו של המשחק – הופתע: "תודה שאמרת לי".

נכון לרגע זה אין הגבלות על ההתקהלויות באירועי ספורט, למעט אלו המותרות במסגרת התו הירוק, אלא שבמהלך הריאיון, פרויקטור הקורונה נשאל אם משרד הבריאות אינו נכנע לקבוצות לחץ, שכן הערב צפוי להתקיים משחק בין מכבי חיפה לנפטצ'י באקו מאזרבייג'אן. אלא שפרופ' זרקא, כך מתברר, לא ידע כלל על קיומו של המשחק וההתקהלות. "למיטב הבנתי, זה לא אמור להתקיים, תודה שאמרת לי. נעביר את זה למשרד התרבות".

"חידשתי לך?", תהה המראיין פלג. "אני חידשתי לך שיש הגבלות של 5,000 איש, וככל שמדובר ב-30 אלף איש הפתעת אותי, אדאג שזה לא יקרה", השיב זרקא.

אצטדיון סמי עופר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי