תחזיקו חזק: אוהד בוזגלו חושף לראשונה את הרומן ב"הישרדות VIP"

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | אוהד קב

היחסים עם אלה ("זה היה רומנטי, אבל הבהרתי לה שלא נהיה בזוגיות"), האכזבה הגדולה מאוואט ("מתבטל, אין לו שום אמירה") וסגנון החיים הייחודי ("אנשים צריכים ללמוד ממני"). המודח הראשון בריאיון - חלק א'

(גודל טקסט)

אוהד בוזגלו אמנם הודח בשלב מוקדם מהצפוי מ"הישרדות VIP", אך מאמן עירוני עמישב פתח תקוה נחשב לאחת הדמויות הדומיננטיות על המסך וכל צעד שלו ברשתות החברתיות זוכה לסיקור תקשורתי. רגע לפני שהוא חוזר לככב בווילת המודחים, פגשנו אותו לריאיון מיוחד, בו הוא סיפר בפתיחות על מערכת היחסים עם אלה, האכזבה מדודו אוואט כן על חייו האישיים.

אוהד בוזגלו: "זהבי היה יכול לשחק בברצלונה". לחצו כאן לחלק ב' של הריאיון

בדיעבד, שמח או מתחרט שהלכת ל"הישרדות"?
"שמח מאוד. בכללי אני לא אחד שמתחרט. גם על טעויות אני לא מתחרט, כי הן עזרו לי להגיע לאיפה שאני היום ואני אוהב את עצמי ואת החיים שלי. ספציפית לגבי "הישרדות", אני שמח שזה קרה ואני חושב שיצאתי גבר-גבר ומי שאני. מנגד, החוויה הייתה קצרה ולא הספקתי לשחק את המשחק ולהראות מי אני באמת. עברתי תקופה לא פשוטה. זה התחיל טוב, נהיה מורכב עם צדדים מסויימים שיצאו בי בעל כורחי ופחות התלהבתי מהם ואז הכל הסתדר, כי עברתי תהליך. אני אוהב להיות מי שאני. ברמת המשחק עצמו, כשלתי ולא הצלחתי להביא את עצמי".

הייתי בטוחה שדודו אוואט ואתה תהיו בברית. מה לא עבד?
"כאיש ספורט, זה הדבר הראשון שחשבתי עליו כשגיליתי את הליהוקים. אוואט היה עם מאור (בוזגלו) בנבחרת ומבחינתי זה הבן אדם שחשבתי שאתחבר איתו הכי מהר כי באנו מאותו רקע. חשבתי שנכבד אחד את השני על אוטומט.ראיתי את רגב ואסי העונה הקודמת, שאלתי את אחי מאור על דודו והוא אמר שהוא בחור מצחיק מאד בחדר ההלבשה, אז חשבתי שנהיה "בסטיז". זה קטע, כי כשהתחיל המשחק ובחרו בדודו כמנהיג, ליה הסתכלה עליי עם העיניים וסימנה לי ללכת איתה אבל לי לא היה ספק שאני הולך לאוואט. הוא האכזבה הכי גדולה שלי במשחק. למרות שהוא לא הצביע לי, הוא היה הגורם העיקרי לבגידה של הברית שלי בי. הבנתי שהוא זה שערער את הברית ואמר להם כל הזמן 'הוא לא עובר לי בגרון'.

אוהד בוזגלו, דודו אוואט
אוהד בוזגלו, דודו אוואט | אור גפן

"דודו הוא הראשון שעשיתי איתו ברית, היינו ביחד כל היום והוא אפילו ישן לי על היד וצחקנו. מה שקרה בפועל, אתה מצפה שבן ברית יגן עלייך והוא לא היה שם בשבילי. יצא לנו להיפגש, לדבר ולהתווכח על זה. הוא איכזב אותי. ראיתי בו מנהיג ואישיות דעתנית וגם פה הוא איכזב אותי, הוא קיבל מאיתנו את התואר מנהיג אבל הוא העביר את התואר לג'קי. כל דבר שהוא עשה היה דרך ג'קי והעובדה שהוא נתן לה את השרשת, סימלה את כל המשחק שלו בהישרדות. הוא מתבטל בפניה, נותן לה להוביל ובעצם אין לו שום סיי משמעותי. עדיין הוא בחור נחמד עם חוש הומור, אבל אכזבה גם ברמה האישית וגם המשחקית".

איך אבא יעקב הגיב להדחה שלך?
"כיף לי לראות ולשמוע את מה שיש לאבא שלי להגיד. לפני הדו קרב עם מעיין זה היה נראה שעשיתי אסטרטגיות עם כולם אבל בפועל עשיתי רק עם ארבע אנשים בריתות. חוץ מהעובדה שהוא חשב שעשיתי אסטרטגיות עם כולם, הוא היה גאה בי על כל מילה שהוצאתי מהפה. כשרבתי עם ג'קי ובררתי מילים, הוא עף עליי וזו גאווה עבורי. היה כיף לראות איך הוא גאה בי. הוא הבין שסומנתי מההתחלה. גם הנמסיס של אחי, זוהר שטראוס, הגיע, גם פאני איתי ואבא חיבר בין הנקודות והבין שביחס לתנאים התנהלתי טוב והגנתי על שמי. הפכתי את הקערה על פיה בכוחות עצמי. בשורה התחתונה אבא מבסוט, אבל כמובן שהיה רוצה לראות אותי הרבה יותר על המסך. זה היה פספוס לי ולתוכנית אבל מקבל את זה באהבה".

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | אוהד קב

מעיין, אלה או פאני – עם מי מהן היית רוצה להיתקע על אי בודד?
"בטוח שלא מעיין, כי החברות הטובה שיש לנו היום לא קשורה לכל מה שהיה על האי. מעיין היא האישה היחידה שבגדה בי, רק בווילה סלחתי לה והתחברנו וגם שם לקח לי הרבה זמן לשחרר. דיברנו על זה שעות והיא מודעת להכל. פאני ואלה הן בחורות שאני מאד מעריך. את אלה צריך לתחזק אותה כל היום ואני קצת עצלן. ברמת הנוחיות אני מעדיף את פאני, אבל אני מת על אלה. אני גם אוהב לתפעל את הסובבים אותי כמו אלה. היא עד היום מתפעלת אותי ומוציאה ממני הרבה אנרגיה. אני מת עליה. היא הכי מצחיקה והכי אהובה.היא מוציאה מהפה מינימום מילים ומקבלת מקסימום אמפתיה מכולם".

היה בינך לבין אלה רומן על האי?
"חזרנו לארץ והיינו תקופה לא מבוטלת ביחד. היינו באינטרקציה אבל הבהרתי לה מלכתחילה שלא תהיה זוגיות. אנחנו ביחסים טובים עד היום. היה קשר רומנטי עם אלה על האי וגם בארץ. היום אנחנו חברים ממש טובים. היא הבינה את סגנון החיים שלי וזה לא גרם לה לאהוב אותי פחות. אני לא יכול להעניק לה את מה שהיא רוצה". 

אלה אייבינדר, אוהד בוזגלו
אלה אייבינדר, אוהד בוזגלו | אור גפן

אתה לא חושב להתמסד?
אני חושב שכן בסופו של דבר. נראה לי שארצה בשלב מסוים את הקו הזה. אבל כל עוד יש לי כוחות, אני אוהב את איך שבניתי את החיים שלי. אלכסה מספקת לי את הפאן הזה של כאילו זוגיות בתוך סגנון החיים שלי שלא כולל זוגיות ומחויבות אבל היא עונה לי על הצורך הזה. אני חושב שיגיע גיל שבו ארצה לחיות את חיי עם אישה אחת, אבל לא רואה את זה קורה בשנים הקרובות. פגשת פעם מישהו שנמאס לו מכסף? ככה הם חיי. אני לא יכול להגיע למיצוי, אני יכול להגיע למצב שלא יתאים לי לחיות ככה. אבל מיצוי לא, כי אני חווה את החיים בצורה הכי טובה. אני בטוח שאנשים שואפים לאמץ את הגישה שלי. יש מלא סגנונות של אנשים, לא כולם חייבים להתחבר, אבל שיעשו רק מה שהם אוהבים וכל הזמן יתרגשו. צריכים ללמוד ממני". 

"הישרדות VIP" משודרת ברשת 13 בימים שני, רביעי ושבת.

שבט אפולאקי
שבט אפולאקי | אוהד קב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי