בהלה בהפועל תל אביב: "קבוצת אוהדים הורסת את שם המועדון"

play
אודליה פרידמן מנכ"לית הפועל תל אביב | ברני ארדוב
אבוקות, שערים של דוידה וקובאס והצלות ענק של שטקוס: 1:1 בדרבי התל אביבי 03:45

במועדון הופתעו מפיזור חתיכות העוף בביתה של המנכ"לית, על אף שהוא היה באוויר בשבועות האחרונים: "אי אפשר שכל אי הסכמה תגיע למקומות האלה, נמאס". מצוקה לקלינגר בהגנה לקראת מכבי חיפה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הגעת האוהדים ופיזור חתיכות העוף במפתן דלת ביתה של המנכ"לית אודליה פרידמן אתמול (רביעי) עוררו בהלה גדולה בהפועל תל אביב. במועדון רגילים שהאוהדים מגיעים לבתיהם של האחים ניסנוב או של זאב גרינברג, שמחושלים ויודעים להתמודד עם סיטואציות כאלו, אך במקרה של המנכ"לית זאת עליית מדרגה שהייתה באוויר בשבועות האחרונים, בהודעות נאצה שספגה וגם בביקור שכבר הספיקו לעשות אצל אודליה פרידמן אחרת, בטעות.

שרון ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביב
הוא יותר מורגל לסיטואציות כאלה. שרון ניסנוב | אודי ציטיאט

המשטרה גבתה עדויות, אספה פרטים ואף הורתה על סיורים סביב ביתה של פרידמן בימים הקרובים, אך בהפועל תל אביב לא מבינים כיצד הכעס של הקהל בנוגע לשערים 4-5 הגיע לרמות כאלה. גורם במועדון אמר אתמול: "אוקיי, כועסים, לא מבינים אותנו, אבל אי אפשר שכל דבר שלא מסכימים ייקחו למקומות האלה. די, נמאס, יש כאן קבוצת אוהדים שהורסת שם שם מועדון".

אגב, פרידמן עצמה לא נכחה בבית בעת האירוע וקיבלה על כך הודעה מבני משפחתה המבוהלים. העובדה שהאוהדים מכוונים את הזרקורים לעבר המנכ"לית מפתיעה, שכן לאורך השנה האחרונה הייתה שביעות רצון מכך שצורפה מנכ"לית שעשתה שינוי, תיקשרה איתם וידעה להנמיך את הלהבות ביחסי בעלים-אוהדים, אלא שנושא הכרטיסים לשערים 4-5 גרם לשינוי קיצוני ביחס של חלק מהאוהדים.

במועדון הבהירו אמש: "נגיד בפעם האלף, זה לא היה בשליטתנו, גם אם יכולנו לעשות דברים קצת אחרת היינו מוגבלים ותחת החלטות תקנון, אלה שהתרגלו לא להבין בשום מצב מנצלים את זה כדי לעשות באלגן וגורמים נזק אדיר למועדון".

אודליה פרידמן מנכ"לית הפועל תל אביב, פעולת מודעות לסרטן השד
קיבלה את המעשה בהפתעה. אודליה פרידמן | ברני ארדוב

בצד המקצועי, ניר קלינגר נמצא במצוקת בלמים לקראת המשחק נגד מכבי חיפה, שכן מוחמד טראורה מורחק והסיכויים שאדי גוטליב יתלבש קלושים. בדרבי שי אליאס הוצב כבלם שלישי, כאשר גם ג'ורג' דיבה עשוי לקבל הזדמנות. דורון ליידנר עדיין לא כשיר וגם במקרה שלו, הסיכויים שישחק נמוכים מאוד.