יורם ארבל חוגג 80, הנשיא בירך: "מדינה שלמה מרותקת לשמוע אותך"

השדר הוותיק זכה לברכה מיוחדת מהנשיא הרצוג: "רגעים היסטוריים נותרו צרובים בתודעה לא מעט בזכותך. ככה לא בונים חומה? ככה כן בונים קריירה מפוארת"

(גודל טקסט)

יורם ארבל, מהשדרים הגדולים בתולדות הספורט הישראלי, חוגג היום (חמישי) את יום הולדתו ה-80. השדר הוותיק, שליווה במשך עשורים את האירועים הספורטיביים המובילים בארץ ובעולם, ממשיך עד היום בשידורים מהליגות השונות ולכבוד ציון הדרך האישי, הנשיא יצחק הרצוג בירך אותו במסר מרגש.

"הקול שלך הפך בעשרות השנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהספורט הישראלי ומהשידור הציבורי והכללי. אני תמיד זוכר עד כמה אבי, (הנשיא לשעבר) חיים הרצוג ז"ל אהב לדבר איתך ולהאזין לך".

"בכל אירוע ספורטיבי בארץ או בעולם, בכל משחק מכריע שהצמיד את כל המדינה למסך, אתה היית שם תמיד בעמדת השידור, משדר, מעודד וחוגג איתנו הישגים שנכנסו להיסטוריה נותרו צרובים בתודעה שלנו לא מעט בזכותך. באולימפיאדות, במונדיאלים, בגביע אירופה בכדורסל ובליגת העל בכדורגל, מדינה שלמה הייתה מרותקת לראות ולשמוע אותך ברגעים המשמחים וגם בהפסדים ובאכזבות".

יורם ארבל
חוגג 80. יורם ארבל | יח"צ – חד פעמי, זיו ברק

הנשיא הרצוג המשיך: "ביום החג העגול והאישי שלך זו הזדמנות להגיד תודה בשם כולנו על השידור האינטליגנטי והפטריוטי, על הזוויות המיוחדות שהוספת לעולם הספורט הישראלי, וכמובן על ההומור הייחודי והשנינות. אז נכון, לא חזרנו למונדיאל מאז הפעם האחת והיחידה, ויכול להיות שככה לא בונים חומה, אבל אצלך בהחלט אפשר להגיד שככה בונים קריירה מפוארת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי