הפועל באר שבע שוקלת להחתים את שחקן הכנף הניגרי איברהים אולאווין

play
החלוץ הניגרי איברהים אולאווין | צילום מסך, מתוך ויקיפדיה
קרובה לשלב הבא: הפועל באר שבע השיגה 0:2 יקר על לוגאנו בשוויץ 02:30

שחקן אנקרה שכמעט חתם בעבר באשדוד מועמד להצטרף. שביעות רצון מה"משחק הטקטי המושלם" בלוגאנו: "הרווחנו את יוספי וסלמאני"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

סיפוק גדול בהפועל באר שבע אחרי הניצחון 0:2 אמש (חמישי) בשוויץ על לוגאנו במפגש הראשון מבין השניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. ערב המשחק חששו בהפועל באר שבע מהיריבה שניצחה בתחילת השבוע בליגה בשוויץ את וינטרטור 1:4 ונראה היה כי היא מתחילה להיכנס לכושר אחרי שני הפסדי ליגה במחזורים הראשונים.

אלא שהכנה נהדרת של אליניב ברדה לצד התעלות של מרבית השחקנים, סיפקו מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בשבוע הבא באצטדיון טרנר וכעת מקווים במועדון לראות את היציעים מתמלאים על מנת לקבל תמיכה שתעזור להעפיל לסיבוב הפלייאוף, שם תמתין להפועל באר שבע המנצחת בין זוריה לוגנסק האוקראינית לאוניברסיטטה קראיובה הרומנית. אמש הודו בהפועל באר שבע למאות מאוהדי הקבוצה שהגיעו למשחק מהארץ. "הם נתנו לנו להרגיש בבית. שמענו רק אותם", אמר אמש אליניב ברדה על האוהדים שהגיעו עד לוגאנו.

ברדה לא חיכה לחזרת הקבוצה לארץ היום וכבר אמש הבהיר בשוויץ בכל מסר ששיגר שאיש לא ישכח בקבוצה שמדובר רק במחצית הראשונה של המפגש מול לוגאנו. בקבוצה שמחו מאוד עבור תומר יוספי שלא כבש זמן רב ואתמול נתן את הסיפתח ועבור אסטריט סלמאני שחיכה לגול הראשון שלו כדי להתחבר יותר לקבוצה. "הרווחנו שני שחקנים שחיכו לשער אישי, כך שיש עוד אלמנטים חיוביים במשחק מעבר לניצחון", אמרו במועדון.


הפועל באר שבע

0:2

שחקני הפועל באר שבע, דור מיכה, אסטריט סלמאני
רווח כפול. סלמאני חוגג עם דור מיכה, אתמול | רויטרס

מעבר לכך שיטת שלושת הבלמים של ברדה הוכיחה את עצמה במשחק. המאמן החזיר את חאתם עבד אלחמיד להרכב וציוות אותו לאיתן טיבי ולמיגל ויטור, כך שהפועל באר שבע יצרה מערך מאוד מבוקר וטקטי כשמריאנו באריירו בעצמו חוזר להרכב ומתופקד כקשר אחורי לפניהם. "זה היה משחק טקטי מושלם שלנו", אמרו אמש במועדון. "כל מה שאליניב הדגיש בפני השחקנים, יושם על ידם. זה מושלם לחזור כך ממשחק חוץ".

שחקני הפועל באר שבע, אור דדיה, תומר יוספי, תומר חמד
דדיה, יוספי וחמד חוגגים בשוויץ | אתר רשמי, הפועל באר שבע

לצד ההתקדמות בשלבים באירופה, בהפועל באר שבע רוצים מאוד להתחזק בשחקן כנף. בקבוצה שוקלים לצרף את איברהים אולאווין שחקנה של אנקרה קצ'ורנגוג'ו שכבש בעונה שעברה בליגה השנייה בטורקיה שמונה שערים ובישל עוד שמונה. השחקן הניגרי היה אמור לחתום בעבר במ.ס. אשדוד, אבל התגלגל לבסוף לליגה השנייה בטורקיה שם הוא כאמור מצליח לא רע בכלל.

צפו בביצועיו של אולאווין

מאחר שאולאווין אינו שחקן חופשי, יצטרכו בקבוצה לרכוש את כרטיסו, אם יחליטו שהוא המועמד הכי מתאים להם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי