ליאור אסולין: "שמח לפתוח דף חדש, יש לי עוד הרבה מה לספר"

play
החל לרצות את עונשו. אסולין | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.8 05:18

כדורגלן העבר זכה לקיצור עונשו והשתחרר מכלא מעשיהו אחרי שמונה חודשים: "עברתי תקופה קצת מורכבת, תודה על התמיכה"

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר ליאור אסולין שוחרר היום (ראשון) מכלא מעשיהו, שם ריצה תקופת מאסר של כשמונה חודשים. אסולין בן ה-41 הורשע בינואר אשתקד בסחר בסמים, עבירה אותה ביצע באמצעות אפליקציית "טלגרם". הוא נעצר לאחר שבלשי משטרת ישראל אספו עליו מודיעין ותיעדו אותו מוכר סמים בהיקף של 600 שקל ללקוח.

אף שתובעת המשטרה דרשה בזמנו עונש של שלוש שנות מאסר וחצי נגד אסולין, שחקן העבר נידון בסופו של דבר ל-19 חודשים בכלא, שהפכו לשמונה חודשים בלבד בשל עמידתו בסעיפי התנהגות טובה. "אני שמח מאוד לפתוח דף חדש. מאוד מתרגש, יש לי עוד הרבה מה לספר ולומר", כך אמר אסולין עם צאתו, "אבל כרגע זה מוקדם בשבילי. אתאושש לאט לאט, עברתי תקופה קצת מורכבת. תודה רבה על התמיכה, הכי חשוב שיצאתי משם בריא ושלם".

כדורגלן העבר ליאור אסולין נכנס למאסר
יוצא לדרך חדשה. אסולין | דני מרון

אסולין עבר קריירה ארוכה שהחלה ב-1997 במכבי הרצליה והסתיימה בשנה שעברה בהפול הוד השרון. הוא כבש עשרות שערים כששיחק במכבי הרצליה, מכבי פתח תקוה, בני סכנין, בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן, הפועל ראשון לציון, הפועל פתח תקוה, הפועל אשקלון, הפועל מרמורק והפועל נצרת עילית בשתי הליגות הבכירות. בשנים האחרונות לבש את מדי מ.כ. חולון, הפועל לוד והפועל הוד השרון בליגות הנמוכות.