השקעה חכמה: ההמלצות השבועיות לליגת החלומות

התקציב הולך להיגמר ואתם לא יודעים את מי להכניס לנבחרת שלכם? כל ההמלצות לקראת פתיחת המחזור ה-18 של ליגת העל. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

בכל סוף שבוע, נציע לכם מספר שחקנים שכדאי לשים לב אליהם – כאלו שאולי שווים פחות במחיר ועד כה לא שמתם לב אליהם, אך עשויים להניב לכם לא מעט נקודות בשבועות הקרובים.

אורי דהן (בלם) – קריית שמונה

סטטיסטיקה: 16 הופעות

מחיר: 6 מיליון

הבלם הצעיר מוביל בגאון את חוליית ההגנה הטובה ביותר בליגת העל, כאשר חוץ מהמשחק האחרון נגד חדרה שעלה מהספסל בתחילת המחצית השנייה, דהן השלים 90 דקות בכל משחק העונה. אבל לא רק הקונסיסטנטיות של דהן משחקת פה תפקיד, גם מחירו אמור לגרום לכל אחד מכם להציב אותו בנבחרת שלכם. במחזור הקרוב קריית שמונה תפגוש את הפועל תל אביב (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט1), שאמנם חזרה לכבוש, אך האדומים עדיין ממוקמים אחרונים בטבלה וגם בטבלת הכובשים. הכנסתו של דהן לנבחרת היא תהיה בהחלט סיכון מחושב.

אורי דהן | מאור אלקסלסי

גלעד אברמוב (בלם/קשר) – הפועל חדרה

סטטיסטיקה: 11 הופעות, 2 שערים ו-2 בישולים

מחיר: 6 מיליון

הפועל חדרה השלימה סופית עם מאבקי התחתית לאחר ההפסד לקריית שמונה, כשפיטרה את המאמן שרון מימר, ועדיין גם בעונה כזאת יש כמה נקודות אור – אחת מהן היא השתלבותו גלעד אברמוב בהרכב. מדובר בתוצר מחלקת הנוער של המועדון, שקיבל את המפתחות בהרכב ואף זכה לענוד את סרט הקפטן בגיל 20 בלבד. הפלוס הגדול שיש לאברמוב הוא הציוות החדש בחדרה בחלק הקדמי, למרות שבמקור הוא מתופקד כשחקן הגנה וכך הוא מופיע גם בליגת החלומות. המשמעות היא שגול או בישול של אבמרוב יהיו שווים יותר נקודות וגם תזכו לניקוד נוסף אם חדרה תשמור על שער נקי – שתי ציפורים במכה אחת.

גלעד אברמוב חוגג | שלומי גבאי

רועי בן שמעון (חלוץ) – בני יהודה

סטטיסטיקה: 13 הופעות, שער אחד ו-2 בישולים

מחיר: 6.5 מיליון

החלוץ שחגג 20 רק בדצמבר האחרון, חזר מפגרת הקורונה בסערה עם ארבעה שערים בשש הופעות בפלייאוף התחתון וגם את העונה הנוכחית פתח נפלא עם גול ושני בישולים בשש הופעות הראשונות שלו, אבל מאז נעצר. אולי זה בגלל אי השקט בצמרת המקצועית וניהולית או נסיגה טבעית שעוברת על כל שחקן צעיר, אבל אם בן שמעון ירצה או לא, ההתקפה של בני יהודה העונה נשענת עליו. החדשות הטובות עבורו הן שבשני הוא יפגוש בבלומפילד את ההגנה השנייה הכי חלשה בליגה, הפועל חיפה, וזו הזדמנות מצוינת לקטוע את הרצף המאכזב.

רועי בן שמעון | אריאל שלום

קוואן פרייטר (חלוץ) – מכבי נתניה

סטטיסטיקה: 16 הופעות, 4 שערים ו-3 בישולים

מחיר: 6.5 מיליון

מכבי נתניה צירפה הקיץ ארבעה זרים חדשים, אבל רק מהם ראוי לאזכור ונחשב עד כה כהצלחה. פרייטר, חלוץ נבחרת ג'מייקה, הגיע לכדורגל הישראלי היישר מהליגה ההודית ורשם את שער הבכורה בהופעתו הרביעית בישראל נגד הפועל חיפה. קפיצת המדרגה הגיעה לאחר מכירתו של יונס מלדה לגנט, פרייטר מילא את הוואקום שהותיר מלך שערי הקבוצה, ואחראי על שני שערים ובישול בשלוש הופעות הליגה האחרונות. בשבת (18:45, שידור ישיר בספורט3) תחכה לנתניה יריבה לא קלה בכלל בדמותה של מ.ס. אשדוד, אבל זה לא יהיה תסריט מופרך אם הג'מייקני יכבוש את החמישי שלו בליגה.

קוואן פרייטר.חוגג | ברני ארדוב

שלומי אזולאי (חלוץ) – הפועל תל אביב

סטטיסטיקה: 3 הופעות

מחיר: 8 מיליון

הוא לא כאן בגלל מה שעשה העונה, אלא בזכות המספרים שלו בעשור האחרון. בסך הכל אזולאי הבקיע בליגת העל 75 שערים כשתשעה מתוכם נכבשו אשתקד במדי בית"ר ירושלים. עוד נתון מעודד עבור החלוץ בן ה-31 הוא שחוץ מעומרי אלטמן ומאור בוזגלו (שלא שיחק העונה), אזולאי הוא השחקן היחיד בהפועל תל אביב שכבש מעל 10 שערים בעונה אחת בליגת העל ולכן הוא זה שאמור להיות האקס פקטור במסע ההישרדות של הפועל תל אביב. את שערו הראשון בקדנציה השנייה בהפועל תל אביב, יחפש דווקא נגד האקסית קריית שמונה, עמה הגיע לרגע השיא בקריירה כאשר זכה באליפות היסטורית בשנת 2012.

שלומי אזולאי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי