הופעת יחיד: השחקנים שצברו הכי הרבה נק' במחזור בודד בליגת החלומות

חנן ממן חוגג | קובי אליהו

ברשימה ניתן למצוא שחקנים מק"ש, נתניה ואפילו מחדרה, אך אין אף נציג ממכבי ת"א. היכנסו לדירוג המלא והירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים, ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

לפני עוד מחזור והתלבטויות קשות לגבי בחירת הקפטן, אנו מציגים בפניכם את השחקנים שצברו עד כה הכי הרבה נקודות במחזור בודד בליגת החלומות (החל מהמזור השמיני של ליגת העל) וייתכן מאוד שהצבתם תשתלם לכם בעתיד.

גלעד אברמוב (הפועל חדרה)

מחזור שיא – 10 (15 נקודות)

מחיר: 6 מיליון

הכישרון הצעיר בן ה-20, ערך נגד בני יהודה בכורה בהרכב, קיבל את סרט הקפטן משרון מימר ונתן תצוגת שיא עם שני בישולים נפלאים לגוסטבו מרמנטיני ולשובל גוזלן בדרך ל-0:3 מוחץ. מאז אברמוב לא בישל, אך הוסיף שני שערים נגד הפועל באר שבע ומכבי נתניה.

גלעד אברמוב | שלומי גבאי

אלירן עטר (בית"ר ירושלים)

מחזור שיא – 15 (15 נקודות)

מחיר: 13 מיליון

מול הפועל חדרה, עטר כבש את השלושער הראשון שלו בליגה מאז שכיכב ב-2:5 על הפועל עכו במדי מכבי תל אביב לפני כשלוש שנים וכמו כן, הפך לשחקן השלישי העונה שכובש לפחות שלושה שערים במשחק אחרי יונס מלדה (רביעייה) ומרשל אודה. לצערו של החלוץ, מאז לא מצא את הרשת.

אלירן עטר, עידן ורד, אורי מגבו | שלומי גבאי

חנן ממן (הפועל חיפה)

מחזור שיא – 14 (15 נקודות)

מחיר: 7.5 מיליון

בכל הקדנציה השנייה של ממן בבית"ר הספיק לכבוש רק גול אחד, ובמשחק אחד נגד האקסית הצליח להכפיל את מאזנו. מעבר לרצון האישי להוכיח שמשה חוגג טעה לגביו, השערים של ממן הגיעו בתזמון לא צפוי בכלל. אחרי שהפועל חיפה נקלעה לפיגור 3:1 בדקה ה-73, הקשר הוותיק איזן את התוצאה עם שני שערים מהירים בדקות ה-77 וה-82 ואחראי לאחד המשחקים הכי מהנים שראינו העונה.

חנן ממן חוגג | דני מרון

ג'וש כהן (מכבי חיפה)

מחזור שיא – 12 (15 נקודות)

מחיר: 8.5 מיליון

אם מכבי חיפה תזכה באליפות בסיום העונה, הרגע המכונן עבור ג'וש כהן יהיה עצירת הפנדל נגד מכבי פתח תקווה בדקה ה-98 שהבטיחה לירוקים עוד שתי נקודות יקרות מפז, אך את הופעת השיא האמריקאי סיפק במחזור לאחר מכן. נגד בני יהודה שמר על שער נקי במהלך ה-0:3 בסמי עופר ושוב הצליח לעצור כדור עונשין, הפעם של מתיאה ליואיץ' חסר המזל. מאז כהן לא עצר עוד פנדל אך הספיק להשלים ארבעה משחקים נוספים ללא ספיגה.

ג'וש כהן חוגג | טל לוי

עידן נחמיאס (קריית שמונה)

מחזור שיא – 13 (15 נקודות)

מחיר: 6.5 מיליון

קפטן קריית שמונה, שקיבל באוקטובר האחרון זימון בכורה לנבחרת ישראל, צפוי לעזוב את הצפוניים בקיץ לטובת אתגר חדש. מעבר לכך שנחמיאס עוזר לקבוצה של קובי רפואה לשמור על ההגנה הטובה בליגה, נגד כפר סבא תרם גם מבחינה התקפית, כאשר כבש את שער הניצחון ב-0:1 הביתי של קריית שמונה.

עידן נחמיאס | דני מרון

בוגדן פלאניץ' (מכבי חיפה)

מחזור שיא – 12 (16 נקודות)

מחיר: 8.5 מיליון

בדיוק כמו ג'וש כהן, גם הבלם הסרבי המצוין של מכבי חיפה בלט במהלך ה-0:3 על בני יהודה. באותו משחק פלאניץ' כבש את השער השני במשחק לאחר כדור קרן והוכיח כי מעבר לתרומה הגנתית, יש גם על מי לסמוך במצבים הנייחים.

בוגדן פלאניץ' חוגג | מאור אלקסלסי

כארם ג'אבר (מכבי נתניה)

מחזור שיא – 18 (17 נקודות)

מחיר: 6 מיליון

המגן בן ה-20 עדיין מתקשה לשמור על יציבות כשבינתיים הוא ממשיך להתנדנד בין ההרכב לספסל של ריימונד אטוולנד – אבל נגד מ.ס. אשדוד סיפק את המשחק הטוב ביותר שלו העונה. ג'אבר עזר לנתניה לא לספוג ומבחינה התקפית חגג על האגף של מונטרי קמהאני וכבש את שערו הראשון בבוגרים לאחר מסירת אומן של גבי קניקובסקי. מכיוון שמדובר בשחקן הגנה, ג'אבר זכה לניקוד גבוה במיוחד.

כארם ג'אבר | ברני ארדוב

ז'וסואה (הפועל באר שבע)

מחזור שיא – 9 (17 נקודות)

מחיר: 15 מיליון

דווקא בצל היריקה המכוערת על אבי ריקן ועונש ההשעיה החמור לארבעה משחקים בפועל, כדאי להיזכר גם בצד השני של ז'וסואה – הצד שאנחנו רוצים לראות ממנו כמה שיותר. משחק השיא של הפורטוגלי היה בטדי נגד בית"ר ירושלים, שם עשה כל העולה על רוחו וכבש את הצמד הראשון שלו בישראל עם פנדל אלגנטי ובעיטה מושלמת מחוץ לרחבה וחשוב מכך – עזר לבאר שבע להשלים מהפך ולנצח את הירושלמים ב-1:2 בזמן שהשייח' חמד בן ח'ליפה צפה במשחק יחד עם משה חוגג בדובאי.

ז'וסואה חוגג, לירן רוטמן מאוכזב | דני מרון

גבי קניקובסקי (מכבי נתניה)

מחזור שיא – 18 (18 נקודות)

מחיר: 9.5 מיליון

ההופעה המרשימה ביותר עד כה העונה, הגיעה דווקא בחזור החולף, אבל מי שעוקב אחרי קניקובסקי כלל לא מופתע. למרות שהקשר עדיין סובל ממעט חוסר יציבות, המספרים מתחילים לבוא ונגד אשדוד הציג הופעה פשוט מושלמת – צמד ובישול היו לקשר ובסך הכל במאזנו שישה שערים ושישה בישולים. בעונה הבאה קניקובסקי, שיחגוג באוגוסט יום הולדת 24, צפוי לעזוב את הכדורגל הישראלי בתום העונה לטובת הרפתקה בכדורגל האירופי. לכן כדאי לכם לשים אותו בנבחרת שלכם בהקדם, כי לא יהיה הרבה זמן ליהנות ממנו.

גבי קניקובסקי חוגג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי