השקעה חכמה: ההמלצות השבועיות לליגת החלומות

התקציב הולך להיגמר ואתם לא יודעים את מי להכניס לנבחרת שלכם? כל ההמלצות לקראת פתיחת המחזור ה-19 של ליגת העל. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

בכל סוף שבוע, נציע לכם מספר שחקנים שכדאי לשים לב אליהם – כאלו שאולי שווים פחות במחיר ועד כה לא שמתם לב אליהם, אך עשויים להניב לכם לא מעט נקודות בשבועות הקרובים.

דני עמוס (שוער) – מכבי נתניה

מחיר: 7.5 מיליון

זה נכון שרק שוער אחד ספג העונה יותר מעמוס (עומר ניראון, 29), אבל כשמסתכלים על הנתונים המתקדמים ניתן לראות שלנתניה יש את אחד השוערים הטובים בליגה. עמוס נמצא במקום השני בעצירות, רביעי במשחקים ללא ספיגה והיחיד עד כה שעצר שלושה פנדלים העונה. מעבר לכך ההגנה של היהלומים התחלה להתייצב וספגה רק במשחק אחד מתוך ארבעת המחזורים האחרונים. הרצף החיובי של נתניה ושל עמוס עשויים להימשך גם נגד הפועל חיפה בסמי עופר.

דני עמוס הודף את הפנדל של מתיאה ליואיץ' | ברני ארדוב

אבישי כהן (מגן ימני) – בני יהודה

מחיר: 6.5 מיליון

למרות הניצחון על בית"ר ירושלים בסיבוב הקודם, הקבוצה מהבירה פייבוריטית ברורה לקח את מלוא הנקודות ביום שני (20:00, שידור ישיר בספורט1), אבל לבני יהודה יש חלון הזדמנויות יוצא דופן להשיג הפתעה. קודם כל, מרבית שחקני בית"ר נמצאים בשלבי החלמה מנגיף הקורונה ועדיין לא חזרו לכושר משחק מלא, ובנוסף לכך, חזרתו של יוסי אבוקסיס לקווים עשויה לגרום להתלהבות מחודשת אצל הכתומים שניצבים מתחת לקו האדום. אבישי כהן אמור לפתוח בהרכב ובשל היותו מגן התקפי, ייתכן שיתרום גול או בישול מעמדת המגן.

אבישי כהן | אריאל שלום

שובל גוזלן (חלוץ) – הפועל חדרה

מחיר: 6.5 מיליון

גוזלן לא ממש נספר על ידי שרון מימר, שהאמין בתחילת העונה ובצדק במרשל אודה, אבל בזמן שהחלוץ הניגרי ממשיך לדעוך ואף הורחק בשני צהובים תוך חמש דקות, החלוץ שהצטרף מאשדוד לקח את ההזדמנות ממנחם קורצקי בשתי רגליים כשכיכב עם גול ובישל בניצחון 0:2 על סכנין. בסך הכל לגוזלן יש ארבעה שערים מתחילת העונה ולפיכך ייתכן שהמאמן החדש יעניק לו הזדמנות נוספת בהרכב, גם מול הפועל תל אביב (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט1).

שובל גוזלן חוגג | אדריאן הרבשטיין

טל בן חיים (חלוץ) – מכבי תל אביב

מחיר: 9 מיליון

כמובן שכל אחד מכם מכיר ויודע מה עשה טל בן חיים בשבועיים האחרונים, אבל אי אפשר להתעלם מכך ששחקן ההתקפה בן ה-31 סיים בצורת ארוכה של למעלה משלוש שנים והפך בין לילה לאחד השחקנים החשובים במערך של פטריק ואן לוון. אבל זה לא הכל, העלות של טל בן חיים היא 9 מיליון בלבד, סכום נמוך במיוחד כל עוד מתחשבים בפוטנציאל ההתקפי שלו ואם לא די בכך, בשבת (20:00, שידור ישיר בספורט1) מכבי תל אביב תארח את בני סכנין החלשה שלא ניצחה את הצהובים קרוב לשבע שנים – זו תהיה ההזדמנות אדירה לטב"ח לתת הופעת שיא מול הקבוצה מהמגזר.

טל בן חיים, מתן חוזז | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי