השקעה חכמה: ההמלצות השבועיות לליגת החלומות

התקציב הולך להיגמר ואתם לא יודעים את מי להכניס לנבחרת שלכם? כל ההמלצות לקראת פתיחת המחזור ה-25 של ליגת העל. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

בכל סוף שבוע, נציע לכם מספר שחקנים שכדאי לשים לב אליהם – כאלו שאולי שווים פחות במחיר ועד כה לא שמתם לב אליהם, אך עשויים להניב לכם לא מעט נקודות בשבועות הקרובים.

רז כרמי (שוער) – מכבי נתניה

מחיר: 6.5 מיליון

שוער המשנה של מכבי נתניה בן ה-25, עדיין חסר ניסיון בליגת העל ולפני כשבוע ערך את הופעתו השלישית בלבד בעיר היהלומים, כאשר פתח במקום דני עמוס הפצוע, אך סיפק הופעה לא רעה בכלל והצליח לשמור על שער נקי בניצחון על בני יהודה. עמוס ייעדר גם מהמשחק הקרוב נגד הפועל חדרה ולכן כרמי יכול להיות תחליף מצוין וזול במיוחד להרכב שלכם, למרות שהפעם הוא צפוי להתאמץ יותר מאשר מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס.

רז כרמי | ברני ארדוב

אביב סולומון (מגן שמאלי) – הפועל כפר סבא

מחיר: 6 מיליון

מאז ה-0:1 על בני סכנין, הפועל כפר סבא נמצאת בעיצומו של רצף איום של ארבעה משחקים ללא ניצחון וללא שער זכות. הקבוצה מהשרון מבינה שהיא חייבת לשפר את מצבה לקראת קרבות התחתית בפלייאוף התחתון ובמחזור הקרוב היא תוכל להשיג נקודות יקרות על חשבונה של בית"ר ירושלים, שנמצאת גם היא בסוג של משבר. למרות מצבה של כפר סבא, סולומון הוא אחד המגנים הבולטים בליגה העונה. ראשית הוא שיחק העונה יותר מכל שחקן ירוק, הוא מוביל מבין שחקני ההגנה בליגה במאבקי קרקע ותיקולים, נמצא במקום השלישי במסירות מפתח ואף כבש שני שערים העונה. אם החבורה של אלישע לוי לא תספוג נגד בית"ר, סולומון יזכה לניקוד גבוה וזאת מבלי כישוריו ההתקפיים שעשויים לבוא לידי ביטוי.

אביב סולומון | אודי ציטיאט

לידור כהן (שחקן כנף) – הפועל תל אביב

מחיר: 7.5 מיליון

הקשר בן ה-28 חזר לכדורגל הישראלי אחרי חצי עונה בליגה הגיאורגית והיה אחד מאלו שעשו את השינוי הגדול בהפועל תל אביב לאחר חלון העברות של חודש ינואר. לכהן שני שערים במדים האדומים, אחד בליגה בניצחון על קבוצת נעוריו מכבי פתח תקווה ואחד נוסף בגביע לרשת של הפועל אשקלון. ניר קלינגר צפוי לתת ללידור כהן את הקרדיט בהרכב נגד בני סכנין הנמצאת מתחת לקו האדום, ואין סיבה שלא יכבוש גול נוסף נגד קבוצת ההגנה החלשה בליגה.

לידור כהן | אריאל שלום

מתן חוזז (שחקן כנף) – מכבי תל אביב

מחיר: 7.5 מיליון

בלתי אפשרי שלא להמליץ על שחקן מהקבוצה החמה בליגה שעלתה במחזור החולף למקום הראשון, אך את הבמה ניתן הפעם דווקא לחוזז, שאמנם לא נחשב לכוכב הגדול של מכבי תל אביב, אך ללא ספק הוא אחד המרוויחים הגדולים מהשינוי על הקווים. תחת גיאורגיוס דוניס זכה ל-35 דקות בלבד וכבר במשחקו הראשון של פטריק ואן לוון סחט את הפנדל הדרמטי נגד קריית שמונה בתוספת הזמן והוסיף מאז גול ועוד שלושה בישולים. נגד הקבוצה הצפונית חוזז עשוי לפתוח פעם נוספת וזה לא יפתיע אף אחד אם יהיה מעורב בשער נוסף לזכות האלופה.

מתן חוזז | דני מרון

עדן בן בסט  (חלוץ) – הפועל חיפה

מחיר: 7.5 מיליון

בגיל 34.5 בן בסט, שקרע רשתות בליגה הצרפתית ובנבחרת ישראל, רושם את העונה הקשה ביותר בקריירה שלו. החלוץ הוותיק מזמן לא בתוכניות המקצועיות של חיים סילבס ומעבר לכך ספג מספר פציעות ונדבק בקורונה. לבן בסט עדיין שערים העונה, אך שותף ל-114 דקות ליגה בלבד שבמהלכן הצליח לבשל ללירן סרדל בניצחון 0:2 על הפועל תל אביב בסיבוב הקודם. במשחק הבית נגד אשדוד, בן בסט צפוי לערוך בכורה בהרכב של הפועל חיפה, שזקוקה נואשות לניצחון לשער של החלוץ כדי לשמור על סיכויי הפלייאוף העליון בחיים.

לירן סרדל ועדן בן בסט | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי