שומרי בצורת: שחקני ההתקפה שלא מוצאים את הרשת בליגת העל

ירדן שועה | דני מרון

לפני שאתם בוחרים את הנבחרת שלכם, כדאי להסתכל ברשימת החלוצים שלא פוגעים בתקופה האחרונה ולחשוב פעמיים האם להציבם בהרכב. הירשמו לליגת החלומות לפני תום חלון החילופים ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

בדרך כלל אנו מציעים לכם את השחקנים שיכולו לעזור לכם לזכות בפרס השבועי, אבל הפעם החלטנו לציין בפניכם את שחקני ההתקפה שנמצאים בתקופת הבצורת הארוכה ביותר ואולי תחשבו פעמיים לפני שתכניסו אותם לנבחרת שלכם בשבוע הקרוב. יש לציין כי יופיעו ברשימה רק שחקנים שכבשו לפחות חמישה שערי ליגה העונה.

דולב חזיזה (מכבי חיפה)

הופעות רצופות ללא שער ליגה: 6 (493 דקות)

חזיזה למעשה שבר את הבצורת במסגרת הגביע במהלך ה-0:4 על עפולה עם פנדל מדויק, ועוד קודם לכן בישל לגודסווי דוניו בניצחון המרשים נגד קריית שמונה, אבל הפעם האחרונה שמצא את הרשת בליגת העל הייתה ב-15 בפברואר נגד בית"ר ירושלים. למזלו, מכבי חיפה של השנה ממש לא נשענת על שחקן התקפה אחד ובפרק הזמן הזה כבשה 19 שערים שעזרו לה לשוב לפסגה.

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

יוג'ין אנסה (קריית שמונה)

הופעות רצופות ללא שער ליגה: 6 (540 דקות)

אנסה בכל מקרה לא יהיה בסגל למשחק הקרוב של קריית שמונה מול מכבי תל אביב, אבל כדאי לשקול את מקומו בנבחרת שלכם גם לקראת המחזור הבא. בששת משחקיו האחרונים פגש את המסגרת רק פעם אחת מתוך 15 בעיטות, וגם קבוצתו מסתמנת כקבוצה החלשה ביותר בפלייאוף העליון, בעקבות מאזן של ארבעה משחקים ללא ניצחון ושני שערי זכות בלבד. אולי המנוחה מול האלופה דווקא תחזיר את הגנאי לכושר.

יוג'ין אנסה | מאור אלקסלסי

ירדן שועה (בית"ר ירושלים)

הופעות רצופות ללא שער ליגה: 8 (443 דקות)

בדיוק כמו חלוץ קריית שמונה, גם שועה לא ישותף במחזור הקרוב בגין צבירת כרטיסים צהובים ומאז סיום העונה הסדירה שועה מזכיר יותר את החלוץ שהיה במכבי חיפה, למרות שיוסי מזרחי ממשיך לתת לו את הקרדיט בחלק הקדמי. שערו האחרון בבירה היה במהלך ה-1:1 נגד הפועל באר שבע ואם שאלתם את עצמכם מתי הבקיע במשחק בו בית"ר ניצחה, צריך לחזור עד לחודש ינואר במהלך ה-0:2 בקריית שמונה.

ירדן שועה | לירון מולדובן

עומר פדידה (הפועל כפר סבא)

הופעות רצופות ללא שער ליגה: 8 (461 דקות)

את העונה שעברה בכפר סבא סיים פדידה עם 10 שערים וחמישה בישולים, אך השנה כלום לא הלך לקבוצה מהשרון והתסריט היה דומה גם אצל הקפטן, שפספס חצי עונה בגלל פציעה. לכן יש לקשר בן ה-30 סיבות מקלות וייתכן מאוד שהעונה של הירוקים הייתה נראית אחרת לגמרי אם היה משחק יותר, אבל כעת נראה שאין דבר שימנע מכפר סבא לשוב לליגה הלאומית, גם לא כיבוש נגד נתניה.

עומר פדידה | אודי ציטיאט

אנתוני וארן (הפועל באר שבע)

הופעות רצופות ללא שער ליגה: 16 (664 דקות)

הצבתו של וארן בראש הרשימה יכולה לעשות לו עוול. החלוץ שכלל לא כבש בשנת 2021 משחק בממוצע כ-41 דקות במשחק ולעיתים רוני לוי מציב אותו בעמדת הכנף. אך מה שיותר מפתיע מרצף המשחקים המאכזב הוא התפוקה הדלה שלו מהספסל – בעונתו הראשונה בבית"ר ירושלים זה היה הדבר שאפיין אותו יותר מכל, אך בשתי האחרונות לא כבש בשום משחק ליגה בו לא פתח בהרכב. יחד עם זאת, למרות הבצורת הארוכה, רק ז'וסואה מקדים את וארן בטבלת הכיבושים של באר שבע ועבור רוני לוי זה בדיוק הזמן המתאים להחזיר את הביטחון לחלוץ, ששיחק כ-12 דקות בלבד בשני המשחקים האחרונים בפלייאוף העליון.

אנתוני וארן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי