"עבד אלחמיד הדליף פרטים חסויים מהמו"מ"

נשאר בגנט. עבד אלחמיד
נשאר בגנט. עבד אלחמיד | צילום: Gettyimages

מאמן דינמו בוקרש סיפר מדוע נפלה העברת מגן גנט, שהגיב: "זה לא נשמע רציני"

(גודל טקסט)

במקביל לפריחתו של קני סייף בגנט הבלגית, הקריירה של ישראלי אחר שנמצא בקבוצה נמצאת בצומת דרכים. המגן חאתם עבד אלחמיד, שחתם אצל הפלמים ביולי 2015 ושזכה לשבע דקות בודדות מאז, חיפש לאחרונה לעצמו קבוצה חדשה.

 

אחת הקבוצות עמן ניהל גנט מו"מ היא דינמו בוקרשט הרומנית, אליה היה מעוניין לעבור בהשאלה. בבירת רומניה ישנם זיכרונות טובים מסייף, ששיחק במועדון בהשאלה בחצי השני של העונה שעברה. בתקופתו שם עבד אלחמיד עשה חיל, כשהתחבר בצורה מצויינת לשחקנים, הפך לשחקן דומיננטי, כבש שלושה שערים ואף היה אליל הקהל.

 

 

עם זאת, המגעים הנוכחיים שלו עם דינמו לא צלחו, ובתקשורת הרומנית דווח בהרחבה את הסיבות לכך. "מאוד רצינו את חאתם. הוא שחקן מצוין שנקלט אצלנו בצורה טובה בעונה שעברה", סיפר מאמן הקבוצה, מירצ'יה רדניק, לערוץ ספורט בארצו. "אבל לא אהבתי שהוא הדליף לתקשורת הרומנית פרטים חסויים".

 

שבע דקות בודדות של משחק. עבד אלחמיד בגנט (gettyimages)

 

"שתי דקות לאחר שהסתיימה הפגישה איתנו, כבר היו פרטים ממנה בתקשורת", זעם רדניק. "זו לא התנהלות ראויה של שחקן מקצועני וזה לא מקובל עלי .זו הסיבה שהחתמנו במקומו שחקן רומני אחר מהליגה האוקראינית".

 

אלחמיד מצדו לא נשאר חייב לרדניק והגיב: "החיבור שלי בדינמו בוקרשט היה מהיר ומושלם וקהל האוהדים קיבל אותי בצורה יוצאת מן הכלל. כנראה שהמאמן פשוט לא היה מעוניין בי, זה לא נשמע רציני שבשל העובדה שהייתי פתוח עם התקשורת ברומניה לא השאילו אותי והחתימו שחקן אחר.  אני המום, קיבלתי שיעור מאלף. אני נשאר בגנט ומשוכנע  שיגיעו ימים טובים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי