ניצחון ללוזון ובן חיים, הפסד לכיאל

| צילום: Gettyimages

בצ'מפיונשיפ, ניצחה צ'רלטון את לידס 1:2, ברייטון נוצחה 2:1 בוויגאן

(גודל טקסט)

גיא לוזון וטל בן חיים עם קבוצתם צ'רלטון, רשמו היום ניצחון 1:2 על לידס. ועוד בצ'מפיונשיפ באנגליה, ברייטון עם בירם כיאל, הפסידה 2:1 לוויגאן. אבי ריקן המוצהב לא שיחק בשווייץ, טוטו תמוז המוצהב נח ברומניה וסינטיהו סולליך הפצוע, נעדר מהרכב מאריבור בסלובניה.

 

זה מה שעשו היום הליגיונרים הישראלים באירופה:

 

 

קפריסין – א.א.ק לרנקה ללא חלוצה רוברטו קולאוטי, פתחה את משחקי הליגיונרים הישראלים בשבת, כשהתארחה אצל אנורתוזיס והובסה 3:0.

 

אנגליה – בצ'מפיונשיפ, אירחה צ'רלטון עם מאמנה גיא לוזון ובלמה טל בן חיים את לידס, פיגרה 1:0 וניצחה 1:2. ברייטון עם בירם כיאל, התארחה אצל וויגאן, נוצחה 2:1 והסתבכה בתחתית.

 

רומניה – פטרולול פלויישטי, קבוצתו של טוטו תמוז (מוצהב), שיחקה בחוץ, במגרשה של גז מתאן מדיאש ונפרדה ממנה בתיקו 0:0.

 

יוון אייל גולסה נכנס כמחליף בתוספת הזמן, כשפאוק סלוניקי ניצחה בחוץ 0:1 את קרקירה.

 

הולנד – ויטסה ודן מורי (על הספסל), אירחו במגרשם את דורדרכט וניצחו 0:3. ובאותה ליגה, ווילם II עם בן שהר (90 דקות), התארחה אצל כרונינגן ונוצחה 4:1.

 

שווייץ – פ.צ. ציריך, קבוצתו של אבי ריקן (מוצהב), אירחה  את סנט גאלן עם ניסו קפילוטו (נכנס כמחליף בדקה ה-38). האורחים ניצחו 1:2.

 

סלובניה – מאריבור ללא סינטיהו סולליך הפצוע, התארחה אצל רודאר והפסידה 2:0.

 

גרמניה – ביום שישי, אירחה אינגולשטאט את פורטונה דיסלדורף במסגרת הבונדסליגה השנייה בגרמניה וניצחה 2:3 משער ניצחון שש דקות בתוך תוספת הזמן. אלמוג כהן ישב על ספסל המנצחת ולא שותף.

 

בלגיה – גנט רשמה ניצחון חוץ מרשים 1:3 על סטנדרד ליאז' בפלייאוף האליפות. הבלם רמי גרשון שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב, החלוץ קני סייף עלה מהספסל בדקה ה-72.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי