ליגיונרים בעבודה: שערים לקולאוטי, דאבור וסולליך

דאבור חוגג את שערו עם חבריו
דאבור חוגג את שערו עם חבריו | צילום: האתר הרשמי של גראסהופרס

א.א.ק לרנקה ניצחה 1:2, גראסהופרס 0:1 ומאריבור 1:3. תמוז נפצע והוחלף

(גודל טקסט)

רק ארבעה ליגיונרים ישראלים שיחקו השבת עם קבוצותיהם באירופה, וזאת אחרי שליגת המשנה באנגליה כבר הסתיימה וכאשר רבים מנציגינו בחו"ל ישחקו רק ביום ראשון. שלושה מהארבעה, קולאוטי, דאבור וסולליך כבשו בניצחונות של קבוצותיהם.

 

סלובניה – האלופה שבדרך, מאריבור, עם שחקנה סינטיהו סולליך (82 דקות), הגיעה למשחק חוץ אצל זאברץ וניצחה 1:3. מאריבור פיגרה 0:1, סולליך כבש והשווה בדקה ה-53, לפני שחבריו הוסיפו שני שערים והשלימו מהפך גדול. מאריבור, מוליכה בשמונה נקודות יתרון על פני השנייה בטבלה, צליה, כשנותרו שלושה מחזורים עד לסיום העונה.

 

סלליך. מרחק נגיעה מאליפות (טוויטר)

 

קפריסין – רוברטו קולאוטי וקבוצתו א.א.ק לרנקה, אירחו את קבוצת ארמיס וניצחו 1:2. החלוץ נכנס כמחליף בדקה ה-58 וכבש את שער הניצחון בדקה ה-68. הישראלי שבר בצורת של חודשיים, וזה היה שערו השמיני העונה.

 

שווייץ – מונס דאבור וגראסהופרס, יצאו למשחק חוץ אצל אראו. כבר בדקה החמישית כבש דאבור והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1. זאת הייתה גם תוצאת הסיום. זהו שערו ה-12 של מלך שערי הקבוצה בעונה זאת. דאבור הוחלף בדקה ה-59.

 

 

FC Aarau – GC 0:1 Torschütze 1x Dabbur #Gcz#Firstclubintown

A photo posted by Grasshopper Club Zürich 1886 (@grasshopper_club_zurich) on

 

רומניה – פטרולול פלויישטי וטוטו תמוז, אירחו את אוניברסיטטה קלוז' ןניצחו 0:1. תמוז פתח בין ה-11 והוחלף לאחר שנפצע בדקה ה-41.

 

תמוז סובל מחוסר מזל (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי