ליגיונרים: סולליך בדרך לאליפות, רפאלוב דועך

סלליך. למרות התיקו
סלליך. למרות התיקו | צילום: האתר הרשמי של מאריבור

צפו בהפסד של ברוז' 1:0 בליאז'. מאריבור סיימה בתיקו 1:1 בגוריצה

(גודל טקסט)

ליגת המשנה באנגליה, הגיעה לסיומה ובמחזור האחרון אירחה צ'רלטון עם מאמנה גיא לוזון ובלמה טל בן חיים את העולה לפרמיירליג, בורנמות'. צ'רלטון ספגה הפסד צורב – 3:0. ברייטון מהתחתית התארחה עם בירם כיאל אצל מידלסבורו, למשחק שהסתיים בתיקו 0:0. בבלגיה, התארחה המוליכה קלאב ברוז' עם ליאור רפאלוב אצל סטנדרד ליאז' ונוצחה 1:0.

  

סלובניה – גוריצה אירחה את המוליכה והאלופה שבדרך מאריבור עם סינטיהו סולליך (נכנס כמחליף בדקה ה-65). מאריבור ראשונה בטבלה, ומתקרבת לזכייה באליפות.

 

אנגליה – המחזור האחרון בצ'מפיונשיפ נערך בשבת כשצ'רלטון עם המאמן גיא לוזון והבלם טל בן חיים (90 דקות) אירחה את בורנמות', העולה החדשה לפרמיירליג. צ'רלטון נוצחה 3:0 וסיימה את העונה במקופ ה-12 בטבלה. באותה ליגה, התארחה ברייטון עם בירם כיאל (90 דקות) אצל מידלסבורו מהצמרת, למשחק שהסתיים בלא שערים. ברייטון ניצלה כבר במחזור שעבר מירידה. 

 

 

We are ready last game ! #cafc #cafclive #football#family#life#mykids#goodluck#truefootballerswives#game#win#

A photo posted by Dana Fahn Luzon (@dana_luzon_fahn) on

 

 

 

שווייץ – תון, קבוצתו של לוטם זינו (לא בסגל), אירחה את ואדוז והביסה אותה 0:4. מאוחר יותר, התארחה גראסהופרס מהתחתית עם מונס דאבור (90 דקות) בחוד ההתקפה, אצל המוליכה באזל ונוצחה 2:1.

 

בלגיה – סטנדרט ליאז' אירחה את המוליכה קלאב ברוז' עם ליאור רפאלוב (62 דקות). ברוז' נוצחה 1:0 ועלולה לאבד בשל כך את הפסגה הבלגית לטובתה של גנט.

 

חבריו של רפאלוב מאוכזבים (Gettyimages)

עוד באותו נושא: מונס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי