מסתמן: תמוז הפצוע יישאר בפטרולול

תמוז. הרוחות סביבות סוערות ברומניה
תמוז. הרוחות סביבות סוערות ברומניה | צילום: Gettyimages

ברומניה זועמים על החלוץ שכבר סיכם בגזיאנטפספור הטורקית והתחרט

(גודל טקסט)

חלוץ פטרולול פלוישט, טוטו תמוז שניהל מו"מ עם הפועל ת"א, מכבי ת"א, מכבי חיפה וגזיאנטפספור הטורקית, ישאר קדוב לוודאי במועדון הרומני עד לסוף העונה ואחר כך יוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתרצה אותו בהיותו שחקן חופשי.

 

למעשה תמוז סובל מפציעה ממושכת בברכו שנותחה ותמוהה העובדה שמכבי חיפה ניהלה לאחרונה מו"מ עם שחקן שאינו יכול לשחק.

 

 

בשבעת המחזורים ששוחקו עד כה בליגה הרומנית, שותף הישראלי לדקות בודדות במשחק החוץ נגד העולה וולונטארי ובקושי הרגישו אותו. מאז ועד היום לא שותף בשום משחק וגם לא ישב על הספסל.

 

הצוות הרפואי של פטרולול ניסה לטפל בו, אולם נבהל מכך שהברך מתנפחת במאמץ וכתוצאה מכך מנטרלת אותו מפעילות. מאמן פטרולול, הבינלאומי לשעבר טיבור סלימש שכיכב בנבחרת רומניה במונדיאל 94, מקווה שהחלוץ יחזור תוך כשבועיים-שלושה אחרי פיזיותרפיה ואימוני כושר.

 

בנוסף, מאמן הקבוצה בונה גם על פגרת הנבחרות כדי להכשיר את הפצועים. המאמן, מוטרד מאוד מכך שהכוכבים הגדולים של הקבוצה עזבו אשתקד בגלל המצוקההכספית, ויצויין שלקבוצה הורדו 6 נקודות לאחר שלא שולמו חובות השחקנים מהעונה שעברה.

 

טוטו תמוז. החוזה הגבוה שלו ברומניה מהווה בעיה (Gettyimages)

 

פטרולול נקלעה למשבר לאחר שניצחה רק פעם אחת העונה, לצד ארבעה משחקים שהסתיימו בתיקו ושני הפסדים, כך שהקבוצה ממוקמת אחרונה בטבלה עם נקודה אחת בלבד.

 

מצב הרוח במועדון ירוד חרף העובדה שהבעלים דן קפרה יצא לחופשי מהכלא ומתקשה לגייס כספים למועדון. תמוז מרוויח 18 אלף אירו לחודש בלי בונוסים ובמועדון מוטרדים מכך שלא יוכלו להחזיק אותו מבחינה כלכלית.

 

העיריה לא מזרימה יותר כספים ואם זה לא מספיק, האוהדים השרופים לא מגיעים יותר בהמוניהם. אשתקד היו מגיעים 13 אלף צופים למשחקי הבית לעומת כ-3,000 במפגשים האחרונים.

 

בנוסף, ראשי הקבוצה כועסים על תמוז שסיכם בגזיאנטפספור לשביעות רצונםאולם התחרט והעדיף לחזור לפטרולול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי