תיקו דרמטי למוליכה ברייטון, ללא חמד הפצוע

לוזון היום בקרדיף. הפנים אומרות הכל
לוזון היום בקרדיף. הפנים אומרות הכל | צילום: GettyImages

הפסד שלישי רצוף לגיא לוזון, בישול לדמארי שהחלים מפציעתו, 0:0 לסלטיק וביטון

(גודל טקסט)

תומר חמד הפצוע לא נכלל בסגל קבוצתו האנגלית ברייטון, שספגה בתוספת הזמן שער שוויון וסיימה ב-2:2 בחוץ מול בולטון, לאחר שכבר הוליכה 0:2. בירם כיאל שיחק 90 דקותצ וספג כרטיס צהוב בדקה ה-53. ברייטון מוליכה את טבלת הצ'מפיונשיפ כשלה 21 נקודות, 4 יותר ממידלסבורו שלה משחק חסר.

 

ובאותה ליגה, גיא לוזון וקבוצתו צ'רלטון, רשמו הפסד ליגה שלישי רצוף, הפעם 2:1 בחוץ מול קרדיף סיטי שירדה מהפרמיירליג. צ'רלטון במקום ה-17, שתי נקודות מעל הקו האדום.

 

בסקוטלנד, ניר ביטון, קשרה של סלטיק, פתח בהרכב קבוצתו ושיחק 90 דקות. האלופה הסקוטית הסתפקה ב-0:0 ביתי מאכזב מול הארטס. ביטון ספג כרטיס צהוב בדקה ה-69.

 

באוסטריה, עומר דמארי שב לאחר פציעה ושיחק 71 דקות בהרכב זלצבורג, שגברה 2:4 על מאטרסבורג מארבעה שערים של ג'ונתן סוריאנו. דמארי בישל את השער הראשון. רועי קהת נכנס כמחליף בדקה ה-63 במדי אוסטריה וינה שגברה 0:1 על וולפסברגר.

 

בבלגיה, האלופה גנט ניצחה 1:3 בחוץ את בוורן. קני סייף ישב על הספסל ולא שותף. רמי גרשון הפצוע וחאתם עאבד אלחמיד, לא נכללו בסגל. מוסקורן אירחה את אוסטנד ונפרדה ממנה בתיקו 2:2. שוער נבחרת ישראל, אופיר מרציאנו, נותר שוב מחוץ לסגל.

 

ברומניה, טוטו תמוז נכנס לשחק בדקה ה-23 במדי פטרולול ששיחקה בחוץ מול קונסטנצה והפסידה 1:0.

 

בהולנד, שרן ייני שיחק 90 דקות בתיקו 0:0 של ויטסה בחוץ מול הירנביין.

 

בשווייץ, מונס דאבור שיחק 90 דקות במדי גראסהופרס, שסיימה ב-1:1 ביתי מול סט. גאלן.

 

בסרביה, עידן ורד פתח ושיחק 65 דקות בהרכב קבוצתו הכוכב האדום בלגרד שניצחה 0:2 את נובי פזאר.

 

ברוסיה, ביברס נאתכו ישב על הספסל ולא שותף ב-1:1 הביתי של צסק"א מוסקבה המוליכה בדרבי העירוני מול לוקומוטיב מוסקבה סגניתה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי