רומניה: 90 דקות ובישול לתמוז ב-1:1 של פטרולול

פטרולול במצב קשה מאוד. תמוז
פטרולול במצב קשה מאוד. תמוז | צילום: Gettyimages

החלוץ וקבוצתו במקום האחרון. אופ"א הפתיעה: רומניה תארח עם קהל

(גודל טקסט)

טוטו תמוז פתח העונה לראשונה בהרכבה של פטרולול פלוישט והשלים 90 דקות, אולם לא הצליח לסייע לקבוצתו להשיג ניצחון ראשון העונה. פטרולול שהמשיכה לאכזב לאחר שלא הצליחה לנצח בביתה את פולי טימישוארה, במשחק שהסתיים בתיקו 1:1.
 

האורחת צעדה ביתרון 0:1 משער שכבש יורנטה הספרדי בדקה ה-69, אולם היתרון החזיק מעמד שלוש דקות בלבד לאחר שפטרולול השוותה בדקה ה-72 מרגליו של הספרדי ולאסקו, שקיבל מסירה נהדרת מטוטו תמוז. לאחר 13 משחקי ליגה ניצבת פטרולול במקום ה-14 והאחרון בטבלה, עם שלוש נקודות בלבד. במידה והקבוצה של תמוז לא תשתפר היה תהיה מועמדת וודאית לירידת ליגה.

 


עוד מרומניה: התאחדות הכדורגל הרומנית קיבלה בשורה משמחת מאופ"א, והיא תוכל לארח בארנה נציונאלה שבבוקרשט את פינלנד מחרתיים (חמישי) עם קהל. רומניה נענשה על כך שהושמעו קריאות גזעניות במשחקה הביתי האחרון נגד יוון (0:0) ועל כך שאוהדיה שרקו בוז בזמן ההמנון ההונגרי במהלך המשחק בין הנבחרות (0:0). העונש היה משחק ללא קהל וקנס כספי של 110,00 אירו. היום הודיעה אופ"א כי בדיקה נוספת של האירועים תיעשה ועל כן ביצוע גזר הדין יידחה.


מכיוון שהמשחק נגד פינלד יתקיים מחרתיים, תפיץ ההתאחדות הרומנית החל ממחר בבוקר כרטיסים במחירים זולים מאוד, בתקווה שיגיעו שיגיעו למשחק לפחות 30,000 אוהדים, מתוך 57,000 המושבים שבאצטדיון. על-מנת להשיג את הכרטיס הישיר ליורו, זקוקה רומניה לארבע נקודות בצמד המפגשים מול פינלנד ואיי פארו. עד כה בשמונה משחקים ספגו הרומנים שער בודד. בסגל הרומני נמצאים אובידיו חובאן ומיחאי פינטילי המשחקים בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי