חמד גילה: אלישע הבטיח שאחזור לסגל הנבחרת

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

חלוצה הישראלי של ברייטון בראיון באנגליה: "מחכה למשחק מול יונייטד באולד טראפורד", "גרמתי גאווה ליהודים בברייטון"

(גודל טקסט)
ברייטון עלולה לפספס את תואר אלופת הצ'מפיונשיפ אחרי שהפסידה שלשום 1:0 לבריסטול ומחזור לסיום היא מקדימה את ניוקאסל בנקודה אחת בלבד. התואר ייקבע רק במחזור הסיום. החלוץ הישראלי של השחפים תומר חמד שוחח עם "ג'ואיש ניוז" הבריטי על עתידו בקבוצה ועל העונה הבאה בפרמייר-ליג. 

 

העונה הנוכחית: "רצינו לסיים עם ניצחון במשחק האחרון בבית כדי לזכות באליפות, אבל יש לנו עוד משחק אחד להשיג את התוצאה. בסופו של דבר השגנו את המטרה וזו העלייה לפרמייר-ליג. זו הייתה הרגשה נפלאה לבוא ולהשיג את מה שנכשלנו בו בעונה בעברה".






הנחישות לעלות ליגה
: "ידענו שיש לנו שתי אופציות אחרי הכישלון של העונה שעברה. להתדרדר אחורה ולהרים ידיים או לעשות הכל מהרגע הראשון כדי לעלות, ובחרנו באופציה השנייה. הימים הראשונים של הקיץ היו קשים עבורנו. זה היה קשה לסיים את העונה בידיים ריקות, אבל מהיום הראשון לעונה החדשה היינו מפוקסים".

 

לשחק בפרמייר-ליג: "אני מאוד מתרגש שאוכל לשחק בפרמייר-ליג. נצטרך להוכיח שאנחנו יכולים להתמודד ברמות הכי גבוהות. ברור שזה לא יהיה קל ונצטרך להתחזק, אבל הפוקוס שנה הבאה יהיה איך להישאר בליגה. אנחנו יודעים בדיוק מול אילו קבוצות חזקות אנחנו עומדים להתמודד. ברור שלא ניאבק על האליפות. אנחנו יודעים מי הקבוצות שנצטרך לגבור עליהם".

 

איזה משחק הכי ירגש: "כילד הייתי אוהד מנצ'סטר יונייטד ולכן זה יהיה מיוחד עבורי לשחק באולד טראפורד. זה המשחק לו אני מצפה יותר מכל".




אולד טראפורד. חמד מחכה. צילום: gettyimages

 

שיתוף הפעולה עם בירם כיאל: "זו הרגשה נפלאה שאתה יכול לשחק לצד החבר שלך באותה קבוצה. בעיקר כשאתה רחוק מהמדינה שלך".

 

תמיכת האוהדים: "קיבלתי תמיכה גדולה מכולם בשנתיים שאני כאן. גם הקהילה היהודית בברייטון הייתה מאוד ידידותית. בכל פעם שאני הולך לבית הכנסת או פוגש אותם ברחוב הם שואלים אותי על הקבוצה. אני חושב שנתתי להם הרגשת גאווה העונה".




אלישע לוי. הכל יסתדר בהמשך. צילום: ערו לוף

 

אהדה בישראל: "אחרי שהבטחנו את העלייה קיבלנו הרבה שיחות מישראל והתראיינו ברדיו ובטלוויזיה. אחרי שעלינו ליגה הם רוצים לדעת כל דבר. בעונה הבאה הפופולאריות שלנו בישראל תגדל. המשחקים שלנו משודרים ישירות בארץ. אני מרגיש שהרבה אוהדים בישראל אימצו את ברייטון. אני רואה במשחקים שלנו הרבה דגלי ישראל. בעונה הבאה בפרמייר-ליג הרבה ישראלים יגיעו לכאן".

 

היחסים עם מאמן הנבחרת אלישע לוי: "הוא יודע שלא התכוונתי לאיך שזה יצא בתקשורת. הוא בירך את בירם ואותי על העלייה. המאמן אמר שאחרי ההשעיה למשחק אחד הכל יהיה בסדר ואחזור לסגל".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי