בזלצבורג משוכנעים: דאבור יספק קבלות העונה

מואנס דאבור. הזדמנות שנייה?
מואנס דאבור. הזדמנות שנייה? | יח"צ

המנהל המקצועי של אלופת אוסטריה: אני משוכנע שהוא ינצל את הצ'אנס השני שקיבל מאתנו". החלוץ הישראלי אמור להרוויח מכך שאוסקר גרסיה וסוריאנו עזבו

(גודל טקסט)

"אני משוכנע ביכולתו של מואנס דאבור לנצל את הצ'אנס השני שהוא קיבל מאתנו בצורה הכי טובה ואני בטוח שבעונה הקרובה הוא יצליח", כך אמר כריסטוף פרוינד, המנהל המקצועי של רד בול זלצבורג, לעיתון "זלצבורגר נאכריכטן" שפרסם כתבה על החלוץ הישראלי וכותרה היתה "כבר לא בלוף".

דאבור עזב את האלופה האוסטרית בינואר עם תפוקה דלה של שני שערים ב-15 משחקים ועבר לגראסהופרס, קבוצתו הקודמת, וסייע לה להישאר בליגה השווייצרית הבכירה עם שבעה כיבושים ושני בישולים ב-13 משחקי ליגה.

העיתון מציין שהעונה החלוץ הישראלי מיועד לשחק בשפיץ ולא באגף כפי שהוצב בעונה שעברה משום שחלוץ החוד של זלצבורג, ג'ונתן סוריאנו עזב לסין. גם המאמן אוסקר גרסיה, עמו דאבור לא הסתדר, עזב וחתם בסנט אטיין הצרפתית.

לכתבה התראיין גם מרקו רוס הגרמני, מאמנה החדש של האלופה האוסטרית, שציין כי הוא מרוצה מהמחויבות של דאבור עד כה במגרש האימונים ומחוצה לו. זלצבורג תקיים הערב (רביעי) משחק הכנה נגד אקמט גרוז'ני מהליגה הראשונה ברוסיה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי