צפו בתקציר: ברייטון עם חמד וכיאל הפסידה 3:2 לאתלטיקו

תומר חמד
תומר חמד | Gettimages

שני הישראלים פתחו בהרכב ברייטון, הקולצ'ונרוס כבשו בדקה ה-89. בכורה לקאניוק ב-1:1 של פחטקור, קבהא ומאריבור הביסו 1:5, אלטאך נוצחה 1:0

(גודל טקסט)
כמה לגיונרים ישראלים נטלו היום (ראשון) חלק במשחקי קבוצותיהם. תומר חמד ובירם כיאל פתחו בהרכב ברייטון בהפסד 3:2 לאתלטיקו מדריד במשחק ההכנה האחרון של העולה החדשה לפרמייר-ליג. ניקו גאייטן, פרנדדו טורס ולוקאס כבשו לקולצ'נרוס, פסקל גרוס הרכש מאינגולשטאט וסטיב סידוול השוו זמנית פעמיים. כיאל שיחק 45 דקות, חמד סחב 71 דקות.


Lot's of positive things to take from our game vs. Atletico. Missed playing in front of our amazing fans – see you on Saturday! #bhafcpic.twitter.com/rHyqDe54sN

— Tomer Hemed (@tomerhemed10) August 6, 2017


טאלב טוואטחה עלה בדקה ה-63 בדרבי של פרנקפורט, שהסתיים ב-2:5 של איינטרכרט על PSV מהליגה הרביעית במשחק הכנה אחרון של הנשרים לפני פתיחת הבונדסליגה.




גידי קאניוק
רשם הופעת בכורה מוצלחת בפחטקור טשקנט ב-1:1 בחוץ נגד קיזלקום במסגרת המחזור ה-16 של הליגה האוזבקית. הרכש ממכבי פתח תקווה פתח והיה מעורב בשער לזכות קבוצתו מרגלי שוקחארוב נורולב בדקה ה-17. גם הבלם מרקו סימיץ', אקס הפועל תל אביב, ערך בכורה בפחטקור של שוטא ארבלדזה.



קאניוק. הופעת בכורה מוצלחת (טוויטר)


מרואן קבהא שיחק 90 דקות ב-1:5 של מאריבור אצל הארבטיני החלשה. יריבת הפועל באר שבע מוליכה את הליגה הסלובנית אחרי ארבעה מחזורים עם מאזן מושלם (12 מ-12). אגב אלטאך, יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית, הפסידה 1:0 לוולפסבורגר וצללה עד המקום השישי (מ-10) בליגה האוסטרית.


ליאור רפאלוב הוחלף בדקה ה-74 ב-1:3 של ברוז' על אופן. ילד פוסן (32 בפנדל), עמנואל דניס (65) והמחליף של רפאלוב עבדולאי דיאבי (90) כבשו לזכות ברוז' והפכו יתרון של דיוואנדו דיאגנה (19).


ביברס נאתכו
עלה כמחליף בדקה ה-63 בהפסד הביתי של צסק"א 2:1 מול רובין קאזאן. אחרי ארבעה מחזורים יש לנאתכו וחבריו רק שש נקודות, בעוד למוליכה לוקומוטיב מוסקבה מאזן מושלם (12 מ-12). רמי גרשון וקני סייף לא שותפו ב-1:0 של גנט בבית לעולה החדשה אנטוורפן במחזור השני בליגה הבלגית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי